annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat betekent de nieuwe roaming wetgeving voor mij als ik naar Nederland ga?

Beantwoorden
Gdv
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik zit veel in Nederland als ik daar surf surf ik dan met de nieuwe wetgeving aan Belgisch tarief of moet ik daar iets voor bijnemen in mijn abonnement
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Highlighted
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Gdv,

Hele goede vraag! Hieronder een overzicht van wat de nieuwe wetgeving voor jou betekent:

1) Binnen de EU‑zone gaan je gebruikte belminuten, sms'en en data gewoon van je bundel.
2) De gratis oproepen van BASE naar BASE zijn enkel geldig in België, aangezien je buiten België het BASE‑netwerk verlaat. Deze oproepen gaan van je bundel naar alle netwerken.
3) Ga je buiten je bundel? Dan worden dezelfde kosten aangerekend als in België.
4) Oproepen ontvangen in de EU‑zone is voortaan helemaal gratis.
5) Opgelet: voor bellen en sms’en vanuit België naar een ander EU-land blijven dezelfde internationale tarieven geldig, hier wijzigt niets.

Hier een opsomming van de landen die behoren tot de EU-zone:

Bulgarije, Cyprus (behalve het Turkse deel en de neutrale VN-zone), Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk (incl. Frans-Guyana, Guadeloupe, Réunion, Martinique, Mayotte, Sint-Maarten), Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal (incl. Azoren & Madeira), Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechische Republiek, Vaticaan, Verenigd Koninkrijk (incl. Gibraltar) en Zweden.

Opgelet: Zwitserland, Monaco en Jersey behoren niet tot de EU‑zone.

Je hoeft je dus geen zorgen te maken wanneer je naar het buitenland gaat Smiley Vrolijk .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes