annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

data buitenland bijbetalen maar niet in buitenland geweest

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0

beste, ik kreeg zonet een bericht van de nummer 0487 00 18 20 met daarin base info: u surflimiet van 60.00 euro in het buitenland is bereikt. blijven surfen? sms dataroamingcontinue naar 8580. nu staat op de app dat ik geen extra heb verbruikt en ben ik deze periode helemaal niet in het buitenland geweest. Maar als ik mijn data service opzet dan krijg ik ook geen mobiele data,, dus ik kan niet op internet meer terwijl ik geen extra data heb verbruikt in het buitenland

Beantwoorden
0 Likes
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 0
Reacties: 4

Gisterenavond nog sms gehad:

BASE-info: door een technisch probleem kreeg u een bericht dat uw surflimiet in het buitenland werd bereikt en dataverbruik werd geblokkeerd. Dit is niet correct en natuurlijk zal u deze kost niet op uw factuur zien. U kan verder surfen zonder problemen. Onze excuses. Bedankt voor uw begrip en geduld.
BASE-info: en raison d’un problème technique, vous avez reçu une message erroné indiquant que votre limite internet à l’étranger a été atteinte et que vous devez prendre action pour continuer à surfer. Ceci n’est pas correct et bien entendu, vous ne verrez pas ce coût sur votre facture. Entre temps, vous pouvez continuer à surfer sans problèmes. Veuillez nous excuser pour ce désagrément, nous vous remercions d’avance pour votre compréhension et patience.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
REACTIES (7)
Highlighted
Scout
Reacties: 1

Ik heb net hetzelfde aan de hand. Mijn echtgenoot ook. Wij zijn niet eens innhet buitenland geweest. Alles is ook afgesloten nu??

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Vrijwilliger

Beste,

Mij vanmiddag ook overkomen. Wie moet ik contacteren of wat moet ik doen?

Ik volg mee.

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Scout

Vandaag ook hetzelfde meegemaakt. Plots krijg ik een bericht van Base dat mijn dataverbruik in het buitenland is overschreden. Maar ik ben helemaal niet in het buitenland, laat staan geweest. Wat is er hier aan de hand?

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Scout

Beste, mijn  man kreeg ook juist een sms dat hij 60euro roaming heeft verbruikt dat kan niet we zijn niet eens in buitenland geweest. Hoop voor een snel reactie kan zelfs niet op ons app 

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Leesfanaat

Hier idem, ik heb een abonement, en nog nooit iets dergelijks gehad, bedragen zijn bij iedereen anders maar data ligt eruit, enkel nog bellen, en app is ook niet mogelijk om in te loggen.. hier is iets fout aan het gaan..

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Vrijwilliger

Gisterenavond nog sms gehad:

BASE-info: door een technisch probleem kreeg u een bericht dat uw surflimiet in het buitenland werd bereikt en dataverbruik werd geblokkeerd. Dit is niet correct en natuurlijk zal u deze kost niet op uw factuur zien. U kan verder surfen zonder problemen. Onze excuses. Bedankt voor uw begrip en geduld.
BASE-info: en raison d’un problème technique, vous avez reçu une message erroné indiquant que votre limite internet à l’étranger a été atteinte et que vous devez prendre action pour continuer à surfer. Ceci n’est pas correct et bien entendu, vous ne verrez pas ce coût sur votre facture. Entre temps, vous pouvez continuer à surfer sans problèmes. Veuillez nous excuser pour ce désagrément, nous vous remercions d’avance pour votre compréhension et patience.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
Vragen: 8
Reacties: 27

Wat @AnnDeckers deelt klopt.

BASE heeft gisteren een storing ondervonden bij een deel van zijn klanten (prepaid en postpaid). De storing is gestart in de late namiddag en werd opgelost rond 22u00. Ook het call center was tijdens de storing soms onbereikbaar door het aantal klanten dat tegelijkertijd contact met BASE probeerde op te nemen.

Onze excuses voor het ongemak!

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Suzy | Community Manager

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes