annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

onterecht verbruik in het buitenland

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0

beste, ik kreeg net een bericht dat er 60 euro werd opgenomen bovenop mijn factuur via roaming in het buitenland, ik ben helaas niet in het buitenland en kan de klantendienst van base niet bereiken, 

is dit spam of realiteit ?

mvg

Beantwoorden
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 0
Reacties: 4

BASE-info: door een technisch probleem kreeg u een bericht dat uw surflimiet in het buitenland werd bereikt en dataverbruik werd geblokkeerd. Dit is niet correct en natuurlijk zal u deze kost niet op uw factuur zien. U kan verder surfen zonder problemen. Onze excuses. Bedankt voor uw begrip en geduld.
BASE-info: en raison d’un problème technique, vous avez reçu une message erroné indiquant que votre limite internet à l’étranger a été atteinte et que vous devez prendre action pour continuer à surfer. Ceci n’est pas correct et bien entendu, vous ne verrez pas ce coût sur votre facture. Entre temps, vous pouvez continuer à surfer sans problèmes. Veuillez nous excuser pour ce désagrément, nous vous remercions d’avance pour votre compréhension et patience.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
REACTIES (22)
Highlighted
Scout
Reacties: 1

Hier net hetzelfde.

Kan de klantendienst eveneens niet bereiken 

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Leesfanaat
Reacties: 2

ik heb zojuist hetzelfde bericht ontvangen ik ben wel degelijk in het buitenland geweest(nederland & duitsland) maar aangezien dat eu is en ik nog 12gb internet heb denk ik dat het probleem elders zit

ook ik kan de klantendienst niet bereiken, maar ik dat dat ze gewoon een storing ofzo hebben.

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Leesfanaat

ik kan ook niet meer op mobiel internet(ben in België) hebben anderen dat ook?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Reacties: 1

Bij mij net hetzelfde. Ik krijg dit bericht BASE-info: opgelet, je surflimiet in het buitenland is bereikt (60.00 euro bovenop je abonnement). Toch verder surfen? Sms DATAROAMINGCONTINUE naar 8580. Maar ben niet eens in het buitenland.

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Scout

Hallo, heb ik ook net ontvangen en nu is bij mij al geblokkkeerd en zoals gewoonlijk niemand te bereiken en geen enkele hulplijn

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Scout

ik ook niet!!! en kan niemand bereiken want "de gratis lijn" naar Base geeft foutmelding

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Leerling

Ik ook. Ben gisteren van tariefplan veranderd, vandaag "uw buitenlandse verbruikslimiet van 60 euro is op" en ik kan niet meer online want "PDP-authenticatie mislukt" en kan 1999 niet bereiken om de helpdesk te contacteren.

Ik heb mijn telefoon dus wel nodig om mijn werk te doen. Misschien was ik beter naar een andere provider overgeschakeld in plaats van enkel een ander tariefplan. :/

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Scout

En nu???

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Scout

Ik heb dus niks verandert enkel 2 chatberichten naar portugal maar dat kan het niet zijn hoor. Klojo!!!

Beantwoorden
0 Likes