annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

onterecht verbruik in het buitenland

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 0
Reacties: 2

Ik heb het zelfde probleem: verbruik van 48 euro in het buitenland terwijl ik in geen maand in het buitenland verbleed. 1999 is niet te bereiken. Als ik m'n verbruik check in de app krijg ik "onbekende serverfout" en in de klantenzone zie ik niets. Verbruik zien in de klantenzone werkt trouwens nooit. Je ziet je verbruik enkel in de factuur. Helaas is dit wat men kan verwachten bij een discount provider als BASE. Misschien toch maar terug naar Proximus?

Beantwoorden
Highlighted
Leerling

Update: klantenzone op PC = ERR_CONNECTION_RESET

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Vrijwilliger

ik krijg dit in de klantenzone/verbruik: Beste klant, het spijt ons, maar deze dienst is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

IK veronderstel dat ze hun systeem aan het herstarten zijn. Nog steeds niets op hun web site over dit blijkbaar serieuze probleem...

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Leesfanaat
Reacties: 1

Beste, ik heb net hetzelfde voor. Ook mijn mobiele data is geblokkeerd. Geen enkele nr van base "klantenservice" is beschikbaar. Alle nummers dat ik bel zijn onbekend of er wordt onmiddelijk ingehaakt. 

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Reacties: 4

Beste,

Net hetzelfde overkomen deze namiddag. Niet in het buitenland geweest. Support Base onbereikbaar.

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Scout

beste

hier bij ons ook hetzelfde , zijn naar een base shop geweest , daar stond een ganse rij met hetzelfde

probleem , ze wisten ook niet, maar zal bij de baseprovider liggen zeiden ze, ben curieus voor morgen

vind wel dat ze op het nieuws iets mogen erover zeggen , zullen moeten afwachten zeker!!

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger

Beste, ook ik ontvang vandaag een sms dat ik 48euro kosten moet betalen om te surfen in het buitenland. Inloggen op Base website lukt niet. Kan factureren niet raadplegen😞. Dan maar naar een basekantoor gaan zeker morgen ? 

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Vrijwilliger

Ik heb ook een dergelijke sms gekregen van +32487001820.  Er staat wel dat ik voor 48 euro surfte  Er staat niet direct in dat het een extra kost is.  Mijn mobiele data gaat normaal van een maandlimiet en die is niet verminderd.

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Vrijwilliger

Bij **bleep** hetzelfde: om 17:36 'je surfte voor 48€ in buitenland', om 17:27 limiet 60€ bereikt.

Straf, gezien het feit dat ik in het binnenland zat, en een abonnement heb van 15€ in de maand. Heel de avond proberen te bellen, gevraagd om terug te bellen. Samenvattend: een ferme schrik gepakt, een 's avond veel tijd verspeeld in de hoop op een geruststellend berichtje van Base. Dat support-telefoon verzadigd is heeft misschien te maken met het feitt dat er vele mensen in ons geval zijn ??

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Vrijwilliger

Hier hetzelfde probleem en niemand te bereiken en website ligt plat. Hopelijk gaat dit om een vergissing en raakt dit vlug opgelost !!!

Beantwoorden
0 Likes