annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

roaming-optie activeren en tarieven in het buitenland

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste,
Ik heb gisteren, zondag, de pakketten voor het bellen en Internet in Europa geactiveerd via de site.
Ik heb nog steeds geen bevestiging sms ontvangen dat deze geactiveerd zijn. Via de site en de my base app staat dat deze in behandeling zijn. De klantendienst heeft de opties al eens opnieuw geactiveerd, maar dit blijkt niet te helpen.
Blijkt nu ook dat ik mij verlies doe met het voice pakket.
8€ voor 150 min.
Terwijl ik net een sms kreeg dat het bellen nu gebeurd aan 0.05€ per min.
Ondertussen zit ik dus al in het buitenland en ben ik data en belminuten aan het gebruiken.
Gelieve mij dus snel te helpen aub.

Mvg

Jonas
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286

Hey Jonasvanhee,

Ik zie dat je ondertussen contact hebt genomen met onze telefonische klantenservice.

De optie 'Internet Europe Large' van 12€ excl. btw met 1 GB als datavolume werd succesvol geactiveerd en is onmiddellijk beschikbaar om te gebruiken. De 'Voice roaming bundle' werd op jouw vraag niet geactiveerd. Bellen in de EU is ondertussen een pak goedkoper geworden. Een roaming optie is inderdaad enkel voordeling als je veel gaat bellen in het buitenland.

Mocht je nog verder vragen hebbe, dan hoor ik het graag.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos