annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

simkaart geraakt niet geactiveerd

Beantwoorden
sylvie123
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

beste,  ben overgeschakeld van proximus na base en na 3 weken kunnen ze nog altijd niet  mijn sim kaart activeren. als ik de klantedienst telefonisch contacteer en zeg dat ik mijn bedrogen voel, smijten ze de telefoon neer.  als ik naar de base shop winkel ga, weigeren ze mij zelf in het Nederlands te woord te staan en duwen mij de winkel uit.  nog nooit in mijn leven dergelijk  amateurisme meegemaakt.

 

Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Pharao_27
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 56

Hoi Sylvie,

 

ik raad je aan om dit aan te kaarten bij onze collega via sociale media.

Je kan daarvoor een bericht met je gegevens (telefoonnummer, geboortedatum, adres) als identiteitscontrole toe sturen en dan bekijken zij de situatie voor jou.

Je vindt hen hier terug

 

Vriendelijke groeten,

BASE


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Hari | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes