annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activeren simkaart

Beantwoorden
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Mijn sim kaart zou vandaag geactiveerd worden,ik zou bericht krijgen via e-mail.wanneer zal dat zijn
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (5)
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551

Hey Dirk!

Wat bedoel je precies? Bedoel je dat je een nummeroverdracht aangevraagd hebt of gaat het om een nieuw telefoonnummer?

Een nummeroverdracht gaat normaal gezien vrij snel. Het klantennummer of simkaartnummer van de oude provider wordt doorgegeven aan de oude provider. Als deze gegevens correct zijn, wordt het nummer vrijgegeven. Als deze gegevens niet correct zijn, moeten we een nieuwe aanvraag indienen. Het netwerk van de oude provider zal wegvallen en je kan de BASE simkaart in je toestel stoppen!

Kan je je profiel vervolledigen op de Community indien het over een nummeroverdracht gaat? Dan kan ik kijken wat de status is.

Als het over een nieuw nummer gaat mag je me het ordernummer doorgeven via een privébericht. Het ordernummer heb je via e-mail gekregen van onlinesimsupport@basecompany.be.

En super dat je voor BASE gekozen hebt! Alvast welkom!

Geef je me een seintje?

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Vragen: 0
Reacties: 1
Hallo. Ik heb hetzelfde probleem. Gisteren namiddag geactiveerd maar kan nog steeds niet opladen. Was nummeroverdracht..
Als ik lijn gsm nummer ingeeft dan krijg ik een melding dat mijn nummer niet van de telenet groep is..... wel vervelend..... kan iemand mij helpen?
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Melissa1981,

Fijn om te lezen dat je BASE gekozen hebt! Smiley Knipoog

Ik wil graag de status van je nummeroverdracht nakijken. Kan je je Community-profiel vervolledigen met je oproepnummer aub? Wees gerust het oproepnummer is enkel zichtbaar voor de moderatoren. Stuur ons een berichtje wanneer je dit gedaan hebt. Dan doe ik het nodige.

Groeten,
Abdel
Beantwoorden
Publisher
Vragen: 0
Reacties: 2

Beste, heb sinds gisteravond mijn simkaart geactiveerd (zelfstandige) maar nog steeds niet actief.... het is nummerbehoud!

Mvg

Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Vragen: 1
Reacties: 1

Heel frusterend dat na 1 week (!) nog steeds geen e-mail gekregen heb om te zeggen dat ik mijn base sim kaart in het toestel mag steken.

Ik heb de sim online besteld, werd direct opgestuurd, heb ze dan geactiveerd met startdatum 28/02 (met behoud van nummer) maar nu 1 week verder nog steeds niks!

De online suppport kan ik enkel per e-mail bereiken. Zelfs de klantendienst die ik telefonisch gecontacteerd heb kan zelfs niks doen voor me!!!! 

De enige feedback dat ik krijg is dat de vraag doorgestuurd is naar de technische dienst...

Het zou toch standaard procedure moeten zijn om een nummer over te schakelen????

Ik ben echt ten einde raad en heb veel zin om de aanvraag stop te zetten...

Wat een vreselijk slechte customer service... sorry, ben normaal niet de persoon dat rap klaagt, maar dit is gewoon niet aanvaardbaar...

Beantwoorden
0 Kudos