annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

voicemail

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 1

Ik heb gezien in de historiek van mijn verbruik er iedere keer dat ik niet bereikbaar ben en mijn voicemail opneemt er 0,12 euro wordt aangerekend. Ik heb de voicemail proberen uit te schakelen door gebruik te maken van #002# en er word mij een bevestiging gestuurd dat de instelling veranderd is maar dit blijkt niet waar te zijn (bevestigt door iemand die mij heeft opgebeld) Hoe kan ik mijn voicemail uitschakelen en is dit normaal dat mij iedere keer 0,12 euro word aangerekend indien ik niet bereikbaar ben(door iemand word opgebeld en dus kosten voor hun) en mijn voicemail overgaat?

Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Moderator
Vragen: 6
Reacties: 114

Hallo EmielBase,

Wat vreemd dat er kosten worden aangerekend voor het beluisteren van je voicemail. Het bellen naar je voicemail wordt gerekend als een uitgaande oproep. Binnen Europa is deze dus gratis. Je kan dit best laten nakijken door onze klantenservice.

Idem voor het stopzetten van je voicemail. Door #002# te sturen wordt de doorschakeling naar je voicemail stopgezet, maar dit betekent niet dat de voicemail uitgeschakeld is. Dit is iets wat wij manueel in jouw klantendossier kunnen aanpassen.

Je kan onze klantenservice bereiken op verschillende manieren. Via onze website vind je deze terug. 

Groetjes, 

Ibi

Beantwoorden
0 Kudos