annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BASE Company en Telenet bundelen de krachten. Wat betekent dat voor mijn facturen en betalingen?

Beantwoorden
Community Manager
Vragen: 5
Reacties: 22
Net zoals voor jouw diensten, tariefplannen en contracten, verandert er niets voor jouw facturen en betalingen.

• Je blijft jouw BASE-factuur betalen via het BASE-bankrekeningnummer. Jouw factuur zal er op dezelfde manier blijven uitzien.
  • Telenet-klanten blijven hun facturen via het Telenet-bankrekeningnummer betalen.

Er verandert momenteel ook niets aan…

• het ogenblik waarop je betaalt;
  • hoe je je factuur ontvangt (post, e-mail);
  • hoe je betaalt (overschrijving or domiciliëring);
  • jouw betalingstermijn.

Ben je zowel BASE- als Telenet-klant? Dan zal je twee aparte facturen blijven ontvangen: een factuur van BASE en een factuur van Telenet.

• Je betaalt ze dus apart (BASE Company en Telenet hebben aparte bankrekeningnummers).
  • Betaal je graag met domiciliëring? Vraag het apart aan bij BASE Company of bij Telenet.
Nele
Just keep your mind open and suck in the experience
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (5)
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
[quote=Nele]Net zoals voor jouw diensten, tariefplannen en contracten, verandert er niets voor jouw facturen en betalingen.

Misschien hebben sommigen van jullie het ondertussen al opgemerkt... De vermelding "BASE Company" die op het overschrijvingsformulier en op de domiciliëringsgegevens stond, is veranderd naar "Telenet Group".

Dus moest je jezelf hierbij vragen stellen, maak je geen zorgen, dit is normaal! Smiley Vrolijk
Beantwoorden
Fan
Vragen: 0
Reacties: 1
Is het mogelijk om 1 Telenet factuur per maand te krijgen in plaats van ondertussen al 3?
Beantwoorden
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
[quote=WimVO]Is het mogelijk om 1 Telenet factuur per maand te krijgen in plaats van ondertussen al 3?

Beste Wim,

Voor specifieke vragen omtrent Telenet kan je best de klantenservice van Telenet contacteren. Ben je een particuliere klant? Dan mag je bellen naar 015 33 42 02 of surfen naar www.telenet.be/klantenservice. Als je een zakelijke klant bent, kan je contact opnemen via het nummer 015 33 22 66.

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
MR
Fan
Reacties: 1

IK HEB DUS EEN SIMKAART MET NUMMER 0485 30 83 65 

DEZE KAART ZAT VROEGER IN MIJN WAGEN MAAR IS NU TE GROOT OM ZE IN MIJN SMARTPHONE TE STEKEN. WAAR KAN IK TERECHT VOOR EEN KLEINERE KAART. MVG

Beantwoorden
Highlighted
Publisher
Reacties: 3

In de BASE-winkel kunnen ze u direct een nieuwe SIM geven met uw nummer met de 3 meest gebruikte SIM-formaten ☺️

Beantwoorden
0 Kudos