annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik de beltijd van een inkomende oproep verlengen?

Beantwoorden
Fan
Vragen: 0
Reacties: 0
Hoe kan ik de beltijd (laten) aanpassen bij een inkomende oproep? Ik hoor dikwijls te laat dat men mij belt of ik soms nier snel genoeg zijn.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (6)
Moderator
Hi Desmetste!

Het is heel lastig wanneer je net niet op tijd bij je telefoon geraakt en zo de oproep mist :@ ! Dit kan je zelf oplossen door inderdaad de beltijd aan te passen. Standaard staat deze ingesteld op 15 seconden, te verlengen tot maximum 30 seconden.

De rinkeltijd kan je instellen op volgende lengtes: 5, 10, 15, 20, 25 of 30 seconden.
Toets volgende code in (alsof je naar iemand gaat bellen): (*)*61*+32486191933**30#

Eén of twee sterretjes is afhankelijk van welk toestel je hebt. Weet je niet zeker hoeveel je er moet gebruiken, probeer het dan met allebei Smiley Knipoog . Het telefoonnummer na het + teken zorgt ervoor dat de voicemail wordt ingeschakeld wanneer je de telefoon niet opneemt. Het laatste cijfer, in dit geval 30, is de rinkeltijd die je gekozen hebt.

Dit geeft je toch wat meer speling om je telefoon op te nemen :$ !

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Dank je wel Debby. Missie geslaagd. Groet
Beantwoorden
Moderator
Dat is fantastisch om te horen Desmetste Smiley Erg vrolijk ! Groetjes terug, Debby.
Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
[quote=desmetste]Hoe kan ik de beltijd (laten) aanpassen bij een inkomende oproep? Ik hoor dikwijls te laat dat men mij belt of ik soms nier snel genoeg zijn.

Op één toestel dat wij hebben is zelfs het nummer met 1 sterretje veel te lang en kan dus niet ingegeven worden. Noch op het telefoontoestel van mijn echtgenote (in gedeeltelijke vormen geprobeerd) noch het mijne werd het nummer als verzendingsnummer aanvaard.

Missie dus Niet Geslaagd.
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Moderator
Hallo Marcus,

Begrijp ik het goed dat je de code (*)*61*+32486191933**30# niet kan verzenden? Dit is toch hetgene dat je moet versturen.
Krijg je een foutmelding? Sowieso neem je best even contact op met onze klantendienst via 1999 of Facebook.
Je zou ook eens langs een BASE shop kunnen gaan. Daar kunnen ze je ongetwijfeld ook helpen Smiley Knipoog

Groetjes,
Ibi
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Publisher

Bij de gewone oude Nokia modellen is zulk een lang nummer niet ingeefbaar. Het voorstel van het wisselen van de Simkaart naar een smartphone (=te vinden smartphone eigenaar voor de handeling te ondernemen), opslaan van de ontvangen code en dan terug wisselen naar het ordinarire toestel is een te omslachtig werk.

Baseshop op ongeveer 14 km van woning is ook niet de meest pratische oplossing, maar hou dat in petto, voor als ik daar eens kom.
Men zou toch een practischer oplossing moeten vinden (zoals het vroeger bij Base was toen het nog niet door Telenet was opgekocht. Jaren geleden moest ik daar een simpele code ingeven en klaar was Kees.).

Beantwoorden
0 Kudos