annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoop telefoon met fabricagefout

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste,
Ik heb vorige week een samsung Galaxy s8+ aangekocht in de base shop van woluwe.
Na enkele dagen zie ik dat er rare vlekken op mijn scherm zijn die niet te verwijderen zijn.
Toen ik naar de base shop ben gegaan heeft de technieker mijn gsm bekeken en proberen schoon te maken.
Op 1 ste zicht zag het er goed uit.
Die avond zag ik dat de vlekken er nog steeds waren en heb dan besloten om de dag erna na mijn werk naar de dichtstbijzijnde base shop te gaan.
Daar heeft de shopmanager geconstateerd dat ik met een fabricagefout zit.
De vlekken zitten binnen in mijn toestel en niet op het scherm.
Hij raad mij aan om naar de shop te gaan waar ik het toestel heb aangekocht voor een ruiling omdat de gsm nog geen week oud is.
Toen ik de dag erna tijdens mijn middagpauze naar de woluwe shop ging werd ik door een verkoper onbeleefd behandeld en die zei dat ik mijn gsl in reparatie moest sturen.
Ik weiger natuurlijk een gsl van 899 euro van paar dagen oud al in reparatie te sturen voor iets dat ik niet gedaan heb.
Na veel discusie vroeg de verkoper om later i de avond terug te komen omdat de technieken niet aanwezig was om te kijken.
Toen ik die avond ben terug gegaan heeft de technieken gekeken en idd hij ook zei dat het om een fabriekage fout ging. De verkoper doe me vroeg om terug te komen zei doodgewoon dat zijn shift gedaan was en mij niet kon verder helpen. Na veel discusie hebben ze dan toch de shopmanager gebeld en dan besloten dat ze mij er de volgende dag over gingen contacteren.
Dus terug naaar huis gestuurd.
De dag erna, vandaag dus kreeg ik in de middag telefoon om te melden dat ik een nieuwe gsm kon komen halen dat ze dan toch besloten hadden om de gsm te ruilen.
Toen ik dan deze avond in de winkel toekwam nam de shop manager mijn gsm en constateerde ineens dat er een kleine kras op was dus de gsm niet kon aannemen.
Toen ik natuurlijk kwaad werd omdat ik het niet normaal vind dat na 5 keer heen en weer en 5 keer gsm bestudeerd nu ineens beslist om de gsm niet aan te nemen omwille van een kras. En dat omdat ze de gsm niet meer kunnen verkopen met een krasje er in.
Het is mijn probleem niet dat de gsm niet meer kan verkocht worden.
Er zit een fabricagefout in dus die moeten ze ook niet meer verkopen.
Kras of geen kras!!!!!!!
Die shopmanager zei dan ook ineens sorry maar mijn shift zit er op.
Kom morgen maar terug.
Dit is nu echt de druppel die de emmer doet overlopen.
Ik ga sowieso klacht indienen.
Ik ben al jaren klant bij base en heb ook beslist om mijn abonnement stip te zetten!!!
Verkopen van gsm gaat snel maar daarna kennen ze je niet meer!!!!
Ik eis een nieuw toestel of wel mijn geld terug.
Ik heb zo veel spijt dat ik mijn gsm daar heb aangekocht en raad niemand aan om een toestel bij base te kopen.
Ik had graag snel antwoord hierop.
En kan er mij iemand helpen die wel een beslissing kan nemen hiervoor.
Want zoals de shop manager daarner zei dat zei hier iet over kan beslissen.
Wie dan wel?????
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Nordin,

Dat is een heel verhaal zeg! Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent met deze situatie...
Vandaag heb je contact opgenomen met de telefonische klantendienst. Onze collega heeft een dossier opgemaakt om de zaak te laten onderzoeken door een verantwoordelijke afdeling.

Er zal contact met je opgenomen worden wanneer het dossier behandeld is.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos