annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement pauzeren

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0

Ik ben van plan te gaan reizen rond Europa, en ook buiten de EU zones voor een aantal maanden. Ik weet dat je base kunt gebruiken in het buitenland. Het zal niet gemakkelijk zijn om de base rekening te betalen met een prepaid betaalkaart in het buitenland. Aangezien het duurder is om gebruik te maken van base buiten de EU, zou ik graag mijn abonnement willen pauzeren.

Wat ik bedoel met het 'pauzeren' van mijn abonnement, is dat ik geen gebruik kan maken van mijn sim-kaart en dat ik geen factuur moet betalen voor een bepaalde tijd. Maar zodra ik terug ben, kan ik weer gebruik maken van mijn sim-kaart, en hopelijk wordt het terug geactiveerd, zodat ik er weer gebruik van kan maken.

Ik zou niet graag mijn nummer verwijderd hebben, aangezien mijn nummer gebruikt wordt bij mijn school, studenten job, e-mail verificatie, enz...

Dus, is het mogelijk om mijn base abonnement te pauzeren voor een bepaalde tijd, en zodra ik terug ben weer gebruik te kunnen maken van mijn nummer?

Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Highlighted
Student
Vragen: 0
Reacties: 14

Je kan je abonnement overzetten naar prepaid of naar de Base 0 formule dan betaal je enkel wat je verbruikt.

Maar gebruik hem zeker niet buiten europa of voor internet want je surft aan €0,10/mb.

Als je terug bent kan je via de app je abonnement teug aanpassen.

Mvg.

Beantwoorden