annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BASE 39 staat niet meer online. Wordt dit tarief automatisch aangepast naar BASE 35?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Beste,
Ik heb het abonnement Base 39 recent afgesloten, nu zie ik one line hetzelfde staan bij jullie maar Base 35, veranderd dit automatisch bij mij ook? Want Base 39staat er niet meer tussen vandaar.
Alvast bedankt.
Mvg,
Shauny Van Daele
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Snel
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Hey Shauny,

Sinds 2 november 2016 heeft BASE zijn tarieven aangepast. We willen dat onze klanten nòg meer kunnen genieten van onze diensten aan compatibele prijzen! Hierdoor zijn er een aantal tarieven gewijzigd en zijn er tarieven bijgekomen. Alles over de wijzigingen kan je lezen in het artikel BASE pakt uit: nieuwe tarieven voor eind 2016!

In jouw geval heb je onlangs BASE 39 geactiveerd. Vóór 2 november had je een databundel van 5GB, nu heb je een databundel van 8GB! Dus 3GB meer voor dezelfde prijs Smiley Erg vrolijk ! Hier heb je zelf niets voor moeten doen. Dit werd automatisch aangepast.

Omdat BASE het nieuwe tarief BASE 35 heeft gelanceerd, dat sterk lijkt op BASE 39, kan BASE 39 niet meer geactiveerd worden. Wel kunnen klanten die dit tarief al hadden voor 2 november, het tarief gewoon behouden.

Al lijken BASE 39 en BASE 35 sterk op elkaar; met BASE 39 heb je 8GB en met BASE 35 heb je 6GB. Jij hebt dus 2GB meer voor maar 4 euro per maand extra. Toch liever veranderen? Dat kan je regelen via de Klantenzone. Houd er wel rekening mee dat je nadien niet meer terug kan naar BASE 39 :8 .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos