annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BASE cloud start niet op mijn nieuwe computer

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

Ik heb een nieuwe computer en heb de basecloud app voor windows opnieuw gedownload, maar ik krijg elke keer een foutmelding

cloud.jpg

Mijn netwerk is actief, alles werkt, maar deze app dus niet. 

Ik heb dat op mijn vorige computer ook eens gehad, maar toen was er nog een uninstall bestand van de vorige versie op de pc aanwezig. Nadat ik die verwijdert heb ging het maar nu is het een nieuwe computer en ik kan nergens iets terugvinden van basecloud.

Ik weet echt niet waar ik nog moet zoeken om het wel te kunnen laten werken. 

Zonder deze tool heeft het geen **bleep** meer.

Graag oplossing. 

 

Sabrina 

 

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (3)
Highlighted
Professor
Vragen: 0
Reacties: 42

Dag Sabrina @sabke13  Smiley Vrolijk 

 

 

Wat vervelend dat het niet direct lukt! Is je computer wel compatibel? Je kan dit hier nakijken: https://www.base.be/nl/veelgestelde-vragen/opties-diensten/base-cloud/installeer-base-cloud.html https://www.base.be/nl/veelgestelde-vragen/opties-diensten/base-cloud/zonder-app.html

 

 

Ik raad je ook aan het programma eens te verwijderen, je toestel te herstarten en opnieuw te installeren. 
Lukt het nog niet? Dan is er vermoedelijk iets verkeerd gelopen met de activatie van de Cloud. Kan je ons een privé berichtje sturen op Facebook met volgende informatie: je telefoonnummer, de login die je gebruikt, de geboortedatum en het volledige adres van de abonneehouder. 
Stuur daarbij zeker nog een screenshot van dit gesprek, zodat onze collega's de volledige context hebben Smiley Vrolijk https://www.messenger.com/login.php?next=https%3A%2F%2Fwww.messenger.com%2Ft%2FBASE.Belgium

 

Groetjes,

 

 

 


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Joyce | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

Mijn computer is compatibel (windows 10).

Mijn account is wel degelijk actief, want op mijn oude computer werkt het wel.

Ik heb op mijn oude computer een oude versie van basecloud gevonden (.exe) en die geïnstalleerd dan werkt het wel, met jullie nieuwe versie (aug 2019) werkt de app niet.

 

Ik heb de versie die op de site staat al verschillende keren gedownload, geinstalleerd, verwijders heropgestart,... maar dat werkt gewoon niet.  

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Professor
Vragen: 0
Reacties: 42

Bedankt om dit alsnog te testen en erop terug te komen @sabke13 ,

 

 

Kan je nog even bevestigen wanneer je precies die foutmelding krijgt? Is dit binnen het downloadproces of tijdens het aanmelden? 

 

Heb je de de mogelijkheid om je computer aan te sluiten op een modem via een UTP kabel? Gezien je een verbindingserror krijgt, kan je dat best proberen. 

 

Laat gerust weten of het gelukt is. 

Groetjes,


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Joyce | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes