annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

BASEcloud - onderhoud

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
Goed nieuws! Sinds vandaag is de update voor iOS ook beschikbaar. Haast je naar de App Store!
What's new?
Beantwoorden
0 Likes
Leerling
Vragen: 0
Reacties: 12
De update is inderdaad beschikbaar via alle platformen!
Mooie nieuwe look!
Ook leuke nieuwe feature: op iOS werkt de app nu ook in de achtergrond waardoor foto's eindelijk automatisch geüpload kunnen worden!
Heb wel de indruk dat de app een aanslag op de batterij pleegt door dit achtergrond proces. Zou dit te maken kunnen hebben met de lancering waardoor iedereen tegelijk op het platform is gezet? Misschien dat daardoor de verbinding met jullie servers trager reageert zodat alles langer blijft draaien op de achtergrond?
Ik zal het in de gaten houden!
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Reacties: 8
Hoe zet ik mijn SMS backup terug? Ik heb die genomen met de vorige versie van de app, en ik zie de bestanden wel bij files, maar ik vind geen mogelijkheid om de backup terug op mijn toestel te plaatsen.

Alle hulp is welkom :-)
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Reacties: 3
@ C3PO, gezien de nieuwe BASE Cloud app geen sms back-up ondersteunt, zal je waarschijnlijk de files moeten downloaden en restoren met een 3rd party app of enkel kunnen uitlezen met office software (bvb WPS Office) . Normaliter werden alle sms'en die je op cloud.base.be had opgeslagen. omgezet in tesktbestanden dus je bent zeker niets kwijt.
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Reacties: 1
???
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Ophelie, kunnen we je ergens mee helpen? Groetjes, Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes