annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Base Pro Connect abonnement - korting niet gekregen

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Beste,

Ik heb een base Pro connect abbonnement voor mezelf en mijn 4 werknemers ( 5 dus in totaal).
Op uw website zag ik dat er een promotie was voor 25 euro ipv 30 euro voor dit abonnement.

Ik heb geinformeerd via 1940 of dit ook voor bestaande klanten was dat het nu 25 euro was ipv 30 euro. Daar hebben ze mij (mondeling) bevestigd dat dat zo was.
Mijn volgende aanrekening zou aan 25 euro zijn ipv 30.

Ik zou dat graag schriftelijk bevestigd zien, want ik heb het gevoel dat ze mij gewoon hebben afgewimpeld.
Alvast bedankt voor uw antwoord!

Bert
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (2)
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Ik zie net mijn factuur voor januari én het is voor 30 euro / abonnement.
Kunnen jullie dat aub asap rechtzetten ?

Bedankt

Bert

PS : Het gesprek is van maandag 11 januari om 14:40.
Zo kunnen jullie alvast de opnames erbij zoeken.
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste Bert,

De informatie die je gekregen hebt van onze klantendienstmedewerker is niet correct. Er is momenteel inderdaad een promotie voor zakelijke klanten waarbij je gedurende 12 maanden 5 euro korting krijgt. Deze promotie is enkel geldig bij een nieuwe activatie. Dit kan je ook lezen bij de voorwaarden op onze website (helemaal naar onder scrollen).

Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent met de situatie aangezien je via de telefonische klantendienst andere informatie gekregen hebt. Je kan je vraag best stellen via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be. Onze collega's kunnen dit verder voor je uitzoeken.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos