annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling na lange tijd nog niet ontvangen

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Op 2 juni heb ik een gsm ZTE
Blade V8 besteld icm een abonnement.

Heb reeds 9 euro online betaald voor deze promotie,maar tot op heden nog niets ontvangen.
het betreft nummer 04xxxxxxxx op naam van Said Aouriaghel.
MVg
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Tyjj,

Dat is inderdaad al lang geleden. Heb je een bestelnummer ontvangen? Dit zou je via e-mail aangekregen moeten hebben. Deze e-mails verdwijnen soms in je spam-box, dus neem ook zeker daar een kijkje.

Om te weten wat de status van je bestelling is, stuur je een e-mail naar onlinesimsupport@telenetgroup.be of contacteer je de helpdesk via Facebook of Twitter. Vermeld zeker je bestelnummer. Geen bestelnummer, dan graag je telefoonnummer vermelden.

Hopelijk komt het snel in orde :8 !

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes