annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bizar probleem met herlaadkaart registreren: nummer niet bekend

Beantwoorden
Eve
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik ben sinds maart 2015 klant bij Base. Ik laad steeds mijn kaart op via een fysieke herlaadkaart, en heb hier nog nooit problemen mee gehad. Ik ging vandaag mijn kaart registreren, en dit ging goed tot ik mijn gsm nummer moest invoeren: ik kreeg dit bericht: "Je kan dit nummer niet registreren omdat het niet meer actief is of geen BASE nummer meer is.".

Ik vond dit heel bizar, ik heb nog nooit een probleem gehad met mij gsm op te laden, ik heb steeds promoties en andere berichten (bv ook ivm de registratie) ontvangen, en ik mijn gsm informatie staat het netwerk als Base. Wanneer ik me probeer in te loggen in de klantenzone kan ik een sms sturen naar 1912 om een wachtwoord te krijgen, en ontvang ik ook degelijk een wachtwoord per sms. Wanneer ik dit ingeef in de Klantenzone login krijg ik echter hetzelfde bericht: dit nummer is niet bekend bij Base...

Wat is hier aan de hand, en hoe kan ik dit oplossen?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (8)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Eve,

Dat lijkt inderdaad wel vreemd hè? Nu, gelukkig heb je je telefoonnummer toegevoegd aan je profiel en heb ik dit voor je kunnen nakijken.

Je simkaart werd nog niet volledig geactiveerd. Dat is de reden waarom je nummer niet herkend wordt door onze systemen. Omdat de kaart 'half' geactiveerd is, kan je wel het BASE-logo zien op je scherm.

Maak je maar geen zorgen hoor, dit kan je heel makkelijk oplossen door met het betreffende telefoonnummer te bellen naar 1955, vervolgens duw je op 1. Pas dan is de activatie voldaan en kan je herladen en gebruik maken van de Klantenzone. Ook kan je je kaart dan registreren. Hier heb je nog tijd voor tot 6 juni 2017.

Laat je weten of het al dan niet gelukt is :? ?

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Grit,

Dus als ik het goed begrijp probeer je te herladen via een 'papieren' herlaadkaart en lukt dit sinds kort niet meer? Mag ik vragen hoe je dit doet?

1) Door te bellen naar 1955, optie 2 induwen, de 15 cijfers van de herlaadkaart # en dan bellen
2) Door de code te versturen *222*15 cijfers herlaadkaart# en beltoets

Wel heel vreemd dat dit sinds kort niet meer lukt Smiley Verdrietig ! Je kan dan ook best contact opnemen met onze collega's van de klantendienst. Dit kan telefonisch via 1955, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of via Twitter of Facebook.

Zij zullen de dossiers van de verschillende telefoonnummers checken. Hopelijk kan zo het probleem gevonden worden met daarbij een goede oplossing :$ .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Hey, ik heb hetzelfde probleem, maar wanneer ik naar 1955 bel, wordt de verbinding meteen verbroken. Is er nog een andere manier om dit probleem op te lossen?

Alvast bedankt
Beantwoorden
0 Kudos
ANC
Leesfanaat
Reacties: 2
Ook hier hetzelfde probleem. 2 simkaarten gekocht via de website die we niet geregistreerd krijgen. Helpdesk niet bereikbaar, helpnummers ook niet zinvol. Wat nu?
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286
Hey Lukas,

Ik heb de reden van je ongemak achterhaald.

Je oproepnummer werd geblokkeerd, omdat je beltegoed vervallen is. Een maand later hebben we vervolgens jouw uitgaande oproepen en sms'jes geblokkeerd. Het oproepnummer kan je niet meer gebruiken/behouden.

Je kan een nieuwe simkaart met een nieuw oproepnummer gratis bestellen via onze website.

Groetjes,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Moderator
Hallo ANC,

Tot gisteren (06/06/2017) kon je online registreren. Dit is nu niet meer mogelijk. Het is bij wet niet meer toegestaan om op afstand te registreren. Ik raad je aan om een BASE shop te bezoeken. Mijn collega's doen het nodige.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Beantwoorden
0 Kudos
ANC
Leesfanaat
Reacties: 2
[quote=Abdel]Hallo ANC,

Tot gisteren (06/06/2017) kon je online registreren. Dit is nu niet meer mogelijk. Het is bij wet niet meer toegestaan om op afstand te registreren. Ik raad je aan om een BASE shop te bezoeken. Mijn collega's doen het nodige.

Groeten,
Abdel

Ondertussen in de BASE shop geweest. Beide nummers kunnen SMS'en en gebeld worden, maar niet zelf bellen????
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Fijn om te horen dat je simkaart geregistreerd werd, ANC!

Het ongemak met je uitgaande oproepen kan gelinkt worden aan een mogelijke blokkering die op je lijn staat. Onze telefonische klantendienst (0486/19.1999) kan deze onmiddellijk ongedaan maken. Ik heb dit ook willen nakijken, maar je oproepnummer heb je helaas niet gelinkt aan je community profiel.

Hopelijk is het euvel snel opgelost!

Groeten,
Abdel

Beantwoorden
0 Kudos