annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Draai Dubbel Dwars Door met onze Dubbel Data promo

Beantwoorden
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123


Na het succes van onze “BASE 25 Unlimited” draaien we verder door met “BASE Dubbel DATA”!

Wat?


We verdubbelen je DATA.
BASE 15  3 GB in plaats van 1,5
BASE 25  6 GB in plaats van 3
BASE 35  12 GB in plaats van 6
BASE 45  24 GB in plaats van 12
De rest van je tariefplan blijft hetzelfde.



Voor wie?


Voor jullie allemaal! Deze promotie is geldig voor alle klanten. Bestaande, nieuwe, jong & oud… iedereen kan genieten van de Dubbel DATA promotie. Let wel: Je kan maar van één promo tegelijk genieten. Dus wanneer je nog een promotie hebt lopen voor een toestel, zal je eerst het restant van de eerder verkregen korting moeten betalen alvorens je van deze promotie gebruik kan maken. Was je een tijdje geleden, net zoals wij, helemaal gezwicht voor de BASE 25 Unlimited maar wil je nu toch liever Dubbel DATA? Ook dat kan, maar dan verlies je wel je Unlimited belminuten.

Wanneer?


Deze promotie kan je activeren tussen 20 maart en 31 augustus 2017.
Je kan gebruik maken van Dubbel DATA tot en met 31 december 2017. Na die tijd wordt je tarief automatisch omgezet naar het originele tariefplan. Let wel; heb je een ouder tariefplan dat niet meer aangeboden wordt? Dan kan je dit achteraf niet meer activeren.

Hoe?


Deze promo wordt niet automatisch geactiveerd. Ben je een nieuwe klant? Activeer via BASE.be. Heb je al een BASE-abonnement? Verander je tarief via de Klantenzone.

Waar ga jij al die DATA aan besteden?



Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
REACTIES (9)
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
ikzelf heb 3 abonementen ,twee van 15 en eentje van 25 met smartphone.Onlangs ben ik bij een base shop geweest om te vragen of we alledrie zonder problemen en kosten konden genieten van dubbele data promotie en men zei dat is geen enkel probleem.
Dus diezelfde dag heb ik online de abonementswijzigingen aangebracht en idd genieten wij nu van dubbele data.Een paar dagen later zie ik in mijn klantenzone een factuur verschijnen in het engels met een extra van 125 euro.Ik bel dus naar de klantendienst en een vriendelijke jongen antwoord mij dat het een foutje is en dat ze de definitieve factuur nog moeten maken .Een paar dagen later krijg ik via email de bevestiging van de factuur met nog steeds de 125 euro extra en in het engels.Ik bel dus terug naar de klantendienst met de vraag waarom deze extra kost toch op mijn factuur staat en na navraag intern zegt men mij dat is de afkoopsom van uw smartphone wegens wijziging abonement.Ik vertel dan dat ik Geen abonementsverandering heb gedaan maar enkel gebruik heb gemaakt van de dubbel data promo en het antwoord was dit wordt opgelost.Tot op heden zie ik nog steeds geen wijziging en mijn factuur en ook er is er deze maand nog geld van mijn rekening gegaan voor de afbetaling van mijn smartphone dewelke normaal nog meer dan een jaar loopt.Ik heb jammer genoeg de indruk dat de personen dewelke de telefoons aannemen steeds iets anders vertellen of het niet weten.Waarom verbinden ze me dan niet door met iemand die het wel weet?Ik hoop verder nog steeds dat ik die 125 euro recupereer en verder mijn gewone maandelijkse facturen en afbetalingen aan mijn smartphone kan blijven doen.
Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Ik heb nog een lopende promotie op mijn huidige BASE15 abonnement (Samsung GSM voor 29 euro). Kan ik dan ook van deze promo genieten zonder dat dit impact heeft op mijn lopend abonnement ? Als ik de comment hierboven lees is er wel degelijk impact. Ik heb vorige week dezelfde vraag gesteld via mail maar die is tot op heden onbeantwoord gebleven (ondanks dat de auto-reply aangeeft dat mails binnen de 3 dagen beantwoord worden).
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
beste,het is voor mij ondertussen duidelijk je kan maar gebruik maken van 1 promo.Dus bij mij hebben ze het abonement teruggezet naar enkel data(niet dubbel) en ik krijg daardoor wel mijn 125 euro terug van de korting van mijn smatphone.Maar de boodschap is dus indien je een korting hebt met de aankoop van je smatphone je GEEN andere promo's kan hebben of je dient de korting van je smatphone terug te betalen
Beantwoorden
0 Kudos
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123
Hallo XX00XX00 & XXXXXX0,

Wanneer je al een promotie hebt lopen, bijvoorbeeld op een toestel, kan je deze niet combineren met een andere promotie zoals Dubbel Data. Dit staat ook zo aangegeven in de algemene voorwaarden van de promoties. Verander je toch naar bijvoorbeeld Dubbel Data wanneer je nog een promo op je toestel hebt lopen, dan zal je het restant van de eerder verkregen korting moeten terugbetalen. Heb je nu een Dubbel Data of Unlimited promotie en verander je naar eentje met een korting op een toestel, dan verlies je de extra voordelen van je vorige tarief.
Je kan ons altijd contacteren via de telefonische klantendienst op 1999 of via Facebook of Twitter om dit te laten controleren voor jouw dossier.

Groetjes,
Ibi
Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
base 9 wordt op de site opgetrokken naar 250mb maar ik kan deze niet activeren.
hier wordt base9 niet opgenomen !
Er is dus onduidelijkheid en deze activatie dient enerzijds voor 30/06 en anderzijds voor 31/08 te gebeuren.
gelieve mijn dat op te trekken naar 250mb zoals aangekondigd.
groet
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 594
Hey Dirkenrita,

Jij had nog het oude tarief B-9 met 50MB. Ondertussen is er een nieuw tarief BASE 9 met 250MB. Dit staat helemaal los van de promotie Dubbel Data en je hoeft je dan ook geen zorgen te maken over de activatieperiode van deze promo.

Ik heb je tarief aangepast naar BASE 9 met 250MB. Wanneer je een sms stuurt naar 1912 met daarin het woord CONSULT zal je zien dat je data volume meer dan verdubbeld is Smiley Knipoog

Veel surfplezier!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
Beste Debby,
Zelfde vraag als Dirkenrita, ik kan niet zien of mn dubbel is verdubbeld. Ik heb een Base 15 en zit inmiddels aan mijn 1.5gigabyte. Kun je zien of ik mijn verdubbelaar correct heb geactiveerd? En zo niet, is het mogelijk dit voor me te doen?
Alvast bedankt!

Groetjes, Remco
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
Dag Debby,
Heb inmiddels CONSULT gesmst naar 1912 zoals hierboven aangegeven. Lijkt in orde, maar weet het joet zeker. Kun je bevestigen? Wil het zeker weten zodat ik mezelf niet op kosten jaag...
Bvd!
Gr remco
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 594
Hallo Remco,

Ik zag dat je je telefoonnummer niet hebt toegevoegd aan je profiel. Via de Community zijn we dan ook niet in de mogelijkheid om dit voor je na te kijken.

Om dit zeker te weten kan je best contact opnemen met de klantendienst. Dit kan via Facebook/ Twitter, telefonisch naar 1999 of via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be. Via de helpdesk zal je sneller geholpen worden.

Ik kan je al wel geruststellen hoor. De sms die je ontvangt wanneer je een bericht naar 1912 stuurt met daarin CONSULT om je resterende MB's te checken, is sowieso correct Smiley Knipoog .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos