annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen activatiecode ontvangen voor Spotify

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo, ik heb vandaag Spotify via Base aangevraagd. Ik heb een sms'je gekregen dat ik vanaf 2 augustus Spotify Premium kan gebruiken, maar ik kan mijn account niet activeren? Ik heb ook geen activatiecode ontvangen? En als ik een nieuwe code wil aanvragen, word mijn nummer niet herkend? Iemand raad wat ik kan doen? Wat ik verkeerd doe? Of ben ik te vlug en moet ik wachten op een 2e SMS met activatiecode?
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (4)
Highlighted
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Katja,

Wat vreemd! Normaal zou je de code moeten ontvangen binnen de 4 uur na activatie van de Spotify optie. Vervolgens activeer je Spotify Premium via BASE.be/Spotify.

Is dit ondertussen al in orde? Zo niet, dan raad ik je aan contact op te nemen met de klantendienst. Dit kan via Facebook/ Twitter, telefonisch naar 1999 of via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be. Onze collega's zullen ervoor zorgen dat je alsnog de code ontvangt.

Onze excuses voor het ongemak hoor Katja!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik ga nu de klantendienst contacteren, maar er zit dus duidelijk een probleem aan jullie kant. Misschien een goed om daar naar te kijken?
Beantwoorden
0 Likes
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286

Hallo Luukske,

De Community lag er eventjes uit. Hierdoor hebben we niet eerder kunnen reageren op jouw bericht. Heb je je Spotify-activatiecode ondertussen ontvangen?

Groetjes,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2

De code is na een 8-tal uren na aanmelding inderdaad automatisch toegekomen. Ook heeft de klantendienst deze na het weekend nogmaals manueel verstuurd.

Probleem is hier dus opgelost, merci voor de goede opvolging!

Beantwoorden
0 Likes