annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen bevestigingsmail gekregen maar wel betaald

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

Al 2 dagen contact gehad met de klantendienst maar word telkens iets anders wijsgemaakt! Woensdagavond een bestelling geplaatst naast mijn los unlimited abonnement die ik een maand heb om een toestel met nieuw nummer aan 27 euro per maand te krijgen, namelijk een iPhone XS. Heb hier ook 529 euro voor betaald die ook werkelijk van mijn rekening is gegaan maar geen bevestigingsmail gekregen! Ik kan wel een bewijs sturen van betaling wat ik ook al gestuurd heb naar onlinesimsupport@telenetgroup.be maar ze antwoorden niet! Ook gecontacteerd via de base site zelf via het formulier maar ook geen reactie, op messenger ook niet geholpen! Dit is zeer teleurstellend en ik heb dit groot bedrag betaald dus wil ook krijgen waarvoor ik betaald heb! Gisteren maakte de klantendienst me wijs dat ik vandaag een mail zou krijgen met track and trace, niks gekregen! De klantendienst medewerker van vandaag ging me vertellen dat ik nog even moet wachten? Ik wil geholpen worden en niet telkens belogen worden! In het verleden nog gsm's bij jullie besteld en kreeg telkens meteen bevestigingsmails. 

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

Niemand hier die mij kan helpen? onlinesimsupport@telenetgroup.be reageert ook niet op mijn mail van 2/4/2020.

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 42

Heey @Jens0201 ,

 

Het is absoluut niet de bedoeling om je dit gevoel te bezorgen! 

Door de hele situatie rond Covid-19 kunnen bestellingen langer duren. We rekenen daarom op het begrip van onze klanten Smiley Vrolijk  Ik begrijp daarnaast natuurlijk volledig dat je graag de status van je bestelling wil weten... Dat is niet meer dan normaal.

Kan je jouw telefoonnummer (en bestelnummer, als je deze zou hebben) bezorgen via een privé bericht op Facebook https://www.messenger.com/login.php?next=https%3A%2F%2Fwww.messenger.com%2Ft%2FBASE.Belgium? Mijn collega's kijken dit graag voor je na, zodat je eindelijk een concreet antwoord hebt. 

 

Bedankt alvast!

 

Groetjes,


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Joyce | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes