annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen dataverbruik bij Optie Wereld XL mobiel internet in het buitenland buiten Europa

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik heb de optie Wereld XL geactiveerd in België en een bevestiging gekregen. In My base staat deze actief. Nu ben ik in het buitenland en verbruik ik enkel data via roaming. In My base staat dit als 'extra mobiel internet in het buitenland'. Hier heb ik al 98% (van de meldingslimiet 60 euro). Bij 'Mobiel internet in het buitenland' is 0% verbruikt en is de volle 500MB nog beschikbaar. Momenteel heb ik minder dan 10MB verbruikt. Hoe kan ik de 'extra' stoppen en overschakelen op het basispakket?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=alain wuyckens]Ik heb de optie Wereld XL geactiveerd in België en een bevestiging gekregen. In My base staat deze actief. Nu ben ik in het buitenland en verbruik ik enkel data via roaming. In My base staat dit als 'extra mobiel internet in het buitenland'. Hier heb ik al 98% (van de meldingslimiet 60 euro). Bij 'Mobiel internet in het buitenland' is 0% verbruikt en is de volle 500MB nog beschikbaar. Momenteel heb ik minder dan 10MB verbruikt. Hoe kan ik de 'extra' stoppen en overschakelen op het basispakket?

Hey Alain,

Welkom op onze community!

De optie 'Wereld XL' kan je helaas niet meer gebruiken vanuit Mexico. Ik zie dat je de verkeerde info gekregen hebt. Onze excuses voor de verwarring. Roaming-opties om te gebruiken vanuit Mexico hebben we niet meer in ons aanbod.

Ik heb de optie stopgezet en de bundle zal niet aangerekend worden. De gemaakte kosten voor dataverkeer hebben we ook kwijtgescholden.

Ter info: Je kan tegenwoordig alle beschikbare opties in je klantenzone en/of My BASE app activeren en/of verwijderen.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos