annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen korting wanneer ik verander van BASE 39 naar BASE 35??

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Graag zou ik willen overstappen van het base 39 abonnement naar een base 35. Jammer genoeg gelden jullie kortingen enkel voor nieuwe klanten! Een klant die al jaren klant is krijgt dus niks.. Om van deze acties te kunnen profiteren moet ik dus overstappen naar een andere provider en dan weer terug komen om van deze actie te kunnen genieten! Sorry maar qua klantvriendelijkheid trekt dit op niks!
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste Vera,

BASE lanceert geregeld acties en kortingen. Sommige acties zijn voor nieuwe klanten, sommige voor bestaande klanten en sommige acties zijn voor zowel bestaande als nieuwe klanten.

Wanneer je online als nieuwe klant of als BASE prepaid klant een abonnement bestelt, krijg je momenteel inderdaad een korting. Het bedrag is afhankelijk van welk tarief je kiest. Omdat jij al een abonnement bij BASE hebt, kan je inderdaad niet van deze korting genieten.

Wat jij dan weer wel hebt en waar nieuwe klanten niet van kunnen genieten, is de upgrade van de databundel in het tarief BASE 39. Sinds 2 november krijgen onze trouwe klanten met BASE 39 in plaats van 5GB in de databundel 8GB! Dus 3GB meer voor dezelfde prijs. Sinds diezelfde dag is BASE 39 geen optie meer voor nieuwe klanten.

Onlangs hebben we acties gehad waarbij je de hele zomer gratis kon surfen en aan heel competitieve prijzen roaming bundels kon activeren. Ook kon je gratis de EK wedstrijden van de Belgen op je mobiel bekijken. Dit werd allemaal gelanceerd voor onze trouwe klanten.

Het is jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de klantvriendelijkheid van BASE.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Dan zou ik graag nieuwe klant willen worden. Ik heb niks aan die 8gb mobiel internet. Jammer dat jullie geen toegevoegde willen doen. Misschien moeten we dan maar bij Orange of proximus gaan kijken naar de acties en daar klant worden.
Beantwoorden
0 Likes