annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Graag info over promotie iPhone 7 + Base 25 en diefstal

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo Smiley Vrolijk

Jullie aanbod voor de iPhone 7 + Base 25 interesseert me, maar ik heb enkele vragen.

- Is het mogelijk, mits extra betaling, een iPhone 7 met 128 gb geheugen te krijgen ipv 32 gb?
- Het klopt toch dat er een éénmalige betaling van € 9 is, gevolgd door 24 betalingen van € 25,31 (niet € 25 abonnement + € 25 afbetaling)?
- Wat gebeurt er als je iPhone gestolen wordt/verloren of beschadigd raakt?

Alvast bedankt!
Groetjes,
Emma
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste Emma,

Fijn dat je je weg naar de BASE Community hebt gevonden en leuk dat je BASE in overweging neemt :$ !

1) Via de webshop kan je enkel een promotie aangaan voor een iPhone 7 met 32GB. Ik heb echter goed nieuws! In de BASE shop is er wèl de mogelijkheid voor een iPhone 7 128GB in combinatie met een abonnement. Ook met dit toestel krijg je een korting van 150 euro!

2) Indien je voor een smartphone payplan kiest, betaal je inderdaad 9 euro in de BASE shop, daarnaast los je elke maand een bedrag af van 36.25 euro gespreid over een periode van 24 maanden. Houd er rekening mee dat je naast het smartphone payplan elke maand abonnementskosten betaalt. Met een BASE 25, is dat 25 euro per maand.

3) Liever geen smartphone payplan? Dan betaal je het volledige bedrag min de korting in de BASE shop. Het toestel bedraagt zonder promotie 879 euro. Met de korting van 150 euro, wordt dit 729 euro.

4) Je kan dit toestel combineren met de tarieven BASE 25, BASE 35 en BASE 45.

5) Het toestel heeft een garantie van 2 jaar. Je kan een bijkomende verzekering afsluiten voor technische schade en diefstal. Hier betaal je een eenmalige kost van 4.95 euro voor. Daarnaast betaal je maandelijks een bijkomende kost afhankelijk van de waarde van het toestel. Voor een iPhone 7 is dit een bedrag van 10.95 euro. Vraag in de BASE shop zeker meer uitleg over de voorwaarden!

Als je ervoor gaat, wens ik je veel smartphone plezier!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos