annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm kapot - volgens Base winkel geen garantie?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik heb een dik jaar geleden bij een Base verkooppunt een gsm gekocht, deze deed het meteen al niet goed. Ik heb deze al meerdere keren voor herstelling binnengebracht ( in datzelfde verkooppunt) omdat de gsm gewoon uitviel en niet deed opladen. Iedere keer kreeg ik hem na een tweetal weken terug, met meteen de dag erna weer dezelfde klachten. Nu kon ik hem vandaag weer halen en zei men in het verkooppunt dat de batterij kapot was, en deze niet binnen de garantie valt, klopt dit? Ik kon of 69euro betalen voor een nieuwe batterij of 33euro voor mijn kapotte gsm weer mee te krijgen wegens de gemaakte opstuur kostten, klopt dit wel? Ik voel me behoorlijk in het zak gezet. Ik ben nu en mijn gsm kwijt wat het nooit goed heeft gedaan, en krijg totaal geen vergoeding. Is dit altijd de werking van Base? ik weet wel dat het de eerste en laatste keer is dat ik bij Base een gsm gekocht heb.
Beantwoorden
REACTIES (6)
Gegradueerd
Vragen: 5
Reacties: 22
Hoi Johan2

Ik begrijp dat je dit niet fijn vindt en zou graag jouw verhaal verder in detail nakijken.

Kan je me via privé-bericht volgende gegevens sturen:

  • IMEI-nummer van jouw toestel
  • Naam van de BASE shop waar je jouw toestel voor herstelling binnenbracht


Je kan ook jouw gsm-nummer in jouw profiel aanvullen, zodat we jou kunnen telefonisch bereiken indien nodig. Geen zorgen, het gsm-nummer zal niet zichtbaar zijn voor andere leden van deze community. Enkel de moderatoren kunnen het bekijken.

Groetjes
Nele
Nele
Just keep your mind open and suck in the experience
Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Hallo Nele

Ik heb ook een probleempje, ik heb mijn iphone iets meer dan een half jaar geleden in base gekocht. Nog in perfecte staat, goed gebruikt, geen val of waterschade maar opeens kan ik hem niet meer opladen en niet meer aan krijgen. Mijn vermoedens zijn dat het iets met de batterij is.

Nu ik heb al wat ervaring met garanties en ik heb nooit een toestel terug van de herstelling met al mijn gegevens er nog in gekregen. Ik heb de periode dat ik mijn iphone heb, geen tijd gehad om mijn foto's op te slaan of ze op icloud te zetten. Dus ze terug krijgen is van heel groot belang. Ik vraag me af hoe dat jullie herstelling werkt. Proberen jullie de gegevens te bewaren als dit nog mogelijk is of zit dat niet in jullie zorgen? En als jullie daar dan niet aan werken, mag ik dan eerst het proberen herstellen bij een andere herstellingsdienst of vervalt mijn garantie dan? Want ik ken een reparatiedienst die dat wel zijn best doet om al de gegevens nog te herstellen/bewaren.


Bedankt voor het spoedig antwoord!
Met vriendelijke groeten
Seda
Beantwoorden
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 120
Hallo Seda,

Wat jammer dat je in het verleden minder geode ervaringen hebt gehad met de garantie van je toestel.
Om je zo goed mogelijk te helpen, heb ik contact opgenomen met een Fix 2 Go service punt.
Je geeft aan dat het mogelijk aan de batterij ligt, van Fix 2 Go begrijp ik dat ze je toestel mogelijk niet open hoeven te maken. Op die manier verlies je de garantie dus niet.
Zij adviseren je om even langs te gaan zodat jullie samen kunnen kijken wat de beste oplossing is. Zij zullen ook hun uiterste best doen om alle gegevens op je toestel te bewaren.
Hierbij ook de link voor het dichtstbijzijnde service punt. Eenmaal daar, kan je met hen kijken wat voor jou het meest passende traject is voor de herstelling van je toestel.
Hou ons zeker op de hoogte van het resultaat!

Groetjes,
Ibi
Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
NEEM NOOIT EEN GARANTIEVERZEKERING BIJ BASE BIJ AANKOOP VAN EEN NIEUW TOESTEL !!!
Ik betaal reeds 2 jaar een garantieverzekering en toen ik onlangs er beroep wou op doen voor de vervanging van een scherm, bleek ik geen recht meer te hebben op garantie, maar ER WORDT WEL NOG MAANDELIJKS EEN GARANTIEFACTUUR OPGEMAAKT EN VAN MIJN REKENING GEHAALD !!!
ECHTE MAFFIAPRAKTIJKEN !!!! Laat jullie er niet aan vangen !!!!
Beantwoorden
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
Hallo,

Spijtig om te vernemen dat je niet tevreden bent met je smartphone verzekering. Er zijn natuurlijk enkele voorwaarden verbonden bij dit type verzekeringen. Een gebroken scherm kan dus niet altijd onder garantie hersteld worden. Deze details staan ook duidelijk vermeld in je BASE insurance-contract.

Het toestel kan je ook laten herstellen in één van onze Fix2Go-shops:

Via de onderstaande link vind je meer uitleg:

https://www.base.be/nl/help/fix-2-go.html

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 0
Reacties: 1

Beste Base,

 

Ik heb ongeveer een 3 **bleep** buiten de display vanbinnen (hoe dit komt weet ik niet). Ook kon ik niet meer typen en de screen werkte zelf niet meer. Aangezien ik alle papieren ervan heb en ik nog in de garantieperiode val heb ik deze iphone binnengedaan iets meer dan een week geleden. Nu is mijn vraag wanneer ik mijn apperaat terug krijg want ik vindt de communicatie heel somber ze zouden mij iets laten weten maar ja aangezien ik ook geen vervanggsm krijg of dergelijke kan je mij ook niet bereiken en dat heb ik ook gezegd. Toen vertelden ze me dat ze mij daar niet mee kunnen helpen en vindt ik dit toch wel jammer. Ook heb ik onlangs gebeld (bijna 1u lang de ene wees mij door naar de andere en andersom) omdat ik nu toch al wel bijna 2 weken aan het wachten ben en ik nog geen mail heb gekregen of wat dan ook, zeiden ze me dat ik langs de winkel moet gaan en dus niemand gewoon kort kan zeggen hoe het zit en hoelang ik op mijn toestel moet wachten. Sorry hoor maar als ik daarvoor langs de winkel hoef te gaan om te weten waneer dit gerepareerd wordt of geen mails krijg en niemand me telefonisch kan helpen vindt ik dit wel schandalig. 

Beantwoorden