annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Heb ik recht op een vervangtoestel?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik heb exact 2 weken geleden een nieuw toestel gekocht in de baseshop en nu blijkt die zonder aantoonbare reden niet meer op te laden met de originele lader noch met andere. Heb ik recht op een vervangtoestel of nieuw?
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 120
Hallo Jurgen,

Dat is een goede vraag!
Hierbij wat tips die je mogelijk kunnen helpen.

Eerst en vooral; wanneer je een nieuw gsm-toestel aankoopt in de BASE shop krijg je daarbij 2 jaar garantie . Blijkt er iets mis te zijn met je toestel, kan je dus ook het beste terug naar de BASE shop gaan. Zij kijken graag voor je na wat er aan de hand is en wat de beste oplossing is in jouw situatie.

In de BASE shop zal er dus een eerste onderzoek plaatsvinden. Afhankelijk van wat er aan de hand is, wordt er bepaald of dit al dan niet onder garantie valt. Het is ook in de BASE shop dat er bepaald wordt of er een vervangtoestel aan te pas komt of niet.

Heb je een Samsung-toestel? Dan kan je sinds kort ook terecht in één van onze Fix 2 Go shops bij een erkende Samsung reparateur. Je vind deze toppers terug in 4 shops, verspreid over België. Je leest er alles over via dit artikel.

Geen Samsung? Niet getreurd! We hebben ook nog onze Fix 2 Go service points. Daar kunnen ze in sommige gevallen ook onmiddelijk je toestel repareren. Dat is gemakkelijk én snel. Je vindt ze hier.

Ik hoop dat deze info je vast een 'boost' heeft gegeven richting de oplossing ;-)

Groetjes,
Ibi
Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Likes