annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Heeft een verandering van prepaid tarief invloed op bundels die apart zijn bijgekocht?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 2
Als ik wijzig van prepaid bundel (prepaid all naar prepaid base) van mijn herlaadkaart, verlies ik dan mijn reeds geactiveerde summerpromo 1G europa of blijft deze geldig?
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (5)
Highlighted
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Hey Enrico!

Hele goede vraag Smiley Vrolijk.

Wanneer je je prepaid tarief verandert, zullen de bundels die bij het oude tarief horen vervallen. Dit zijn de bundels die automatisch geactiveerd worden wanneer je een herlading doet. Bundels die je apart bijkoopt, zoals bijvoorbeeld de Summer Deal of een SURF10 bundel, blijven actief.

Belangrijk is dat wanneer je van tarief verandert, je zorgt dat de oude bundels die bij het vorig tarief hoorden, opgebruikt zijn. Anders is het jammer dat je er geen gebruik van hebt kunnen maken. Je hebt er toch voor betaald :8 .

Wat ook belangrijk is, is dat je pas een herlading uitvoert nadat je de twee confirmatie sms'en hebt ontvangen die bevestigen dat je tarief gewijzigd werd. Anders gebeurt de herlading nog op het oude tarief en worden de bundels die bij het oude tarief horen geactiveerd.

De bundels die je apart toevoegt, lopen gewoon over in het nieuwe tarief. Ze komen te vervallen 30 dagen na de activatie.

Ik hoop dat dit zo wat duidelijk is voor je Enrico?

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Dank Debby voor je reactie.
Echter de helpdesk (1999) zei deze morgen dat de summerdeal van 1 G mobiel zou vervallen als ik wijzig van tarief. Ook al is dit een apart aangekochte deal.
Terwijl jij zegt dat deze 30 dagen geldig blijft, ook al wijzig ik van profiel....
Beantwoorden
0 Likes
Episch

O jee Enrico, onze excuses voor deze tegenstrijdigheid in informatie.

Het is echt wel zo dat de Summer Deal 30 dagen geldig blijft, ookal verander je van tarief. Je hebt hier ten slotte apart voor betaald. Bundels die je bij aankoopt, staan los van het prepaid tariefplan dat je activeert.

Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat de Summer Deal niet meer actief is wanneer je van prepaid tarief verandert. Moest dit door technische redenen wel het geval zijn, dan mag je me dit laten weten en zorg ik ervoor dat de Summer Deal opnieuw wordt geactiveerd (al is deze kans uitzonderlijk klein Smiley Knipoog) !

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Thanks Debby, gisteren mijn tariefplan gewijzigd en de summerdeal is nog steeds beschikbaar, zoals jij aangaf!
Beantwoorden
Episch

Ah gelukkig Enrico!! Geniet ervan Smiley Erg vrolijk

Beantwoorden
0 Likes