Hallo Rhenium Teapot,
Fijn voor je dat je werkgever dit aanbiedt

.
Omdat je werkgever de contracthouder is, zal hij of zij de activatie voor je moeten regelen.
1) Heeft je werkgever een
kleine zelfstandige account, dan kan je inderdaad kiezen uit de toestellen via
de link die je hebt doorgestuurd. Via
deze link vind je de tariefplannen. Je werkgever kan online of in de BASE shop activeren. Kiest hij voor online, dan mag hij precies dezelfde gegevens (naam, btw-nummer, adres...) invoeren waarmee hij zijn bestaande account heeft. Het nummer wordt automatisch toegevoegd aan zijn klantendossier.
2) Heeft je werkgever een
KMO, dan mag hij contact opnemen met zijn BASE-contactpersoon of een e-mail sturen naar
sme.support@telenetgroup.be. Onze collega's zullen de mogelijke abonnementen en toestellen voorleggen. Zij zullen ook de activatie regelen.
Alvast welkom bij BASE

!
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .