annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe activeer ik mijn multisimkaart?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hoe activeer ik mijn multisimcard? Bellen naar 1912 is ook geen optie? Help
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Hey Lisa,

Wanneer je zegt 'multisimkaart' bedoel je dan dat je je huidige simkaart wenst te vervangen door een andere simkaart met behoud van je telefoonnummer?

Je hebt naar 1912 gebeld. Dit is inderdaad geen optie. Het telefoonnummer van onze telefonische klantendienst is 1999 indien je met een BASE simkaart belt en 0486 19 1999 met eender welk toestel in België.

Indien ik je goed begrepen heb, mag je me het simkaartnummer van de nieuwe simkaart doorsturen via een privé-bericht, alsook je volledige naam, geboortedatum en adres. Daarnaast mag je je profiel van de Community vervolledigen zodat ik toegang heb tot je telefoonnummer. Maak je maar geen zorgen, enkel de moderatoren kunnen je nummer zien Smiley Knipoog . Vervolgens zal ik je multisimkaart activeren.

Moest het zijn dat ik je verkeerd heb begrepen, laat me dit dan zo snel mogelijk weten zodat ik je verder kan helpen Smiley Knipoog .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes