annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik de Samsung Note 7 bestellen?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 7
Ik zit met een vraag over de samsung note 7.
Op de website dtaat vermeld, bestel de note 7 voor 1sept dan is hij beschikbaar vanaf 6 sept. Omdat ik ontevreden klant ben bij een andere provider wil ik graag overstappen naar een base abbo met toestel. Maar na 2 base shops bezocht te hebben werd mij gezegd dat ik moest wachten tot het toestel binnen was, echter staat op de website wat anders dus even naar de klantendienst gebeld. Daar werd mij gezegd dat het raar was maar dat ik hem ook gewoon online kon bestellen. Nu blijkt dit ook niet het geval te zijn. Kan iemand me hier meer duidelijkheid over brengen??

Alvast heel erg bedankt
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (61)
Leesfanaat
Nog even een detail, ik zou de note 7 graag via een payplan nemen

groetjejs Robby
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
Hey robby88,

Dat snap ik dat je in de war bent!
Je kan inderdaad de Note 7 pre-orderen in een BASE-shop. Je betaalt dan een voorschot van €150 om de bestelling te plaatsen. Het is ook perfect mogelijk om deze met afbetalingsplan te kopen. Op de dag van de launch van de Note 7 (dus 06/09/2016), kan je het toestel bij de BASE-shop gaan ophalen.

Je kan helaas het toestel niet online pre-orderen. Er zijn wel andere toestellen die je online kan kopen. Na de launch van de Note 7 is de kans groot dat hij enkele weken later ook in onze webshop beschikbaar zal zijn.

Kan je me zeggen in welke BASE-shops je geweest bent?

Groetjes!
What's new?
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 26
Door de problemen met de batterij van de note 7 en de terug roepactie van Samsung, wanneer krijgen wij onze note 7? Heb zondag al naar base gemaild maar nog altijd geen antwoord gekregen. Miss dat ik hier sneller antwoord krijg
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
[quote=rabotgangster]Door de problemen met de batterij van de note 7 en de terug roepactie van Samsung, wanneer krijgen wij onze note 7? Heb zondag al naar base gemaild maar nog altijd geen antwoord gekregen. Miss dat ik hier sneller antwoord krijg

Hey rabotgangster,

Samsung heeft inderdaad de release uitgesteld wegens die batterijproblemen die zij vastgesteld hebben. Ze hebben nog geen nieuwe datum gecommuniceerd, maar zij zullen wel gratis een SD-geheugenkaart van 128gb geven ter compensatie aan de klanten die de Note 7 al besteld hadden.

Groetjes,
What's new?
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 26
Probleem zit hem zo, ik heb momenteel gsm en had echt gehoopt dat hij begin van de maand al uit ging zijn. Maar moet spijtig genoeg waarschijnlijk nog een maand langer wachten terwijl ik wel langer mijn abo moet betalen. Toch bedankt voor de snelle reactie
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Leesfanaat
[quote=rabotgangster]Probleem zit hem zo, ik heb momenteel gsm en had echt gehoopt dat hij begin van de maand al uit ging zijn. Maar moet spijtig genoeg waarschijnlijk nog een maand langer wachten terwijl ik wel langer mijn abo moet betalen. Toch bedankt voor de snelle reactie

Dat is ook vervelend rabotgangster, daar heb ik alle begrip voor Smiley Verdrietig.
Fingers crossed!
What's new?
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Echt schandalig, heb al 15 keer gebeld naar de winkel in Diest. Ze nemen nooit op. Op de helpdesk van base vertelde men mij dat de note 7 gewoon te koop is op dit moment. Zij weten dus van niks. Is het zo moeilijk om alle pre-orders een standaardmail met uitleg te sturen?
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=mitsie ]Echt schandalig, heb al 15 keer gebeld naar de winkel in Diest. Ze nemen nooit op. Op de helpdesk van base vertelde men mij dat de note 7 gewoon te koop is op dit moment. Zij weten dus van niks. Is het zo moeilijk om alle pre-orders een standaardmail met uitleg te sturen?

Hey Mitsie,

Onze excuses voor de verwarring en ik begrijp je frustratie. De pre-orders werden op 03/09/2016 stopgezet door de gekende batterijproblemen. Klanten die de Note 7 vooruit hebben besteld, krijgen vanwege de vertraging een geheugenkaart van 128GB bij hun toestel geleverd.

Onze klanten met een pre-order werden door onze shops telefonisch gecontacteerd. Spijtig genoeg is er nog geen nieuwe verkoopdatum bekend.

Ik hoop hiermee je vragen te hebben beantwoord.

Groetjes,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Ik ben alvast telefonisch niet op de hoogte gebracht. Om heel eerlijk te zijn vind ik helpdesk van Base nogal een chaos, iedereen zegt wat anders... het enige echte duidelijke antwoord krijg je hier. Heb wel men twijfels van men overstap van telenet naar base....
Beantwoorden
0 Kudos