annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik de Samsung Note 7 bestellen?

Beantwoorden
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
[quote=rabotgangster][quote=Abdel]We hebben officieel statement ontvangen van Samsung in verband met de Note7!

Samsung België zal vanaf maandag 10 oktober de eerste Galaxy Note7 smartphones leveren aan klanten in België die zich eerder dit jaar hebben aangemeld voor de voorinschrijving op dit toestel. Tot nu toe heeft geen enkele levering van Galaxy Note7 toestellen in België plaatsgevonden.

De datum van de algemene lancering van de Galaxy Note7 in de Belgische markt ligt nog niet vast. Daarnaast krijgen alle nieuwe Galaxy Note7 toestellen een software-update, waardoor een groen batterij-icoontje in de statusbalk te zien is als bewijs van de batterijveiligheid van het toestel. Ook op de verpakkingen van de Galaxy Note7 toestellen komt een zwart icoontje dat aantoont dat het om een nieuw toestel gaat.

Groeten,
Abdel

super om te horen, nu nog aftellen tot de 10de om hem in ontvangst te kunnen nemen!

Dat is inderdaad goed nieuws voor degene die meer dan een maand moesten wachten op hun gepreorderd toestel ;-)

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 7
Als ik het goed snap kan ik als pre order klant maandagochtend mijn note7 afhalen in de base-shop? Of worden ze pas vanaf maandag geleverd en zal er maandagochtend dus nog geen toestel beschikbaar zijn?
Beantwoorden
0 Likes
Professor
[quote=mitsie ]Als ik het goed snap kan ik als pre order klant maandagochtend mijn note7 afhalen in de base-shop? Of worden ze pas vanaf maandag geleverd en zal er maandagochtend dus nog geen toestel beschikbaar zijn?

Hey Mitsie,

Klanten die de Note 7 gepreorderd hebben zullen telefonisch gecontacteerd worden door de shop. Je mag dus na de 10de een telefoontje verwachten Smiley Erg vrolijk

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Professor
[quote=mitsie ]Als ik het goed snap kan ik als pre order klant maandagochtend mijn note7 afhalen in de base-shop? Of worden ze pas vanaf maandag geleverd en zal er maandagochtend dus nog geen toestel beschikbaar zijn?

En wanneer je het toestel in gebruik hebt genomen, laat ons weten wat je goed en minder goed vindt aan dit toestel. De community-leden zullen dit zeker appreciëren Smiley Erg vrolijk

Groeten,
Abdel

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 1
De verwachte release datum van de preorders op 10 okt word dus ook weer uitgesteld. We zijn ondertussen een maand verder en ben niet 1 keer gecontacteerd door base. Ik snap dat de problemen bij samsung liggen, maar jullie verkopen hem. Ben het wachten zat en al helemaal niet te spreken over de diensten van Base, zal dus ook geen nieuwe klant worden. Als ik die 150euro voorschot nu terug krijg of niet... het zal een andere provider worden.
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Reacties: 26
Ik vind het ook heel stom dat we niet gecontacteerd geweest zijn, als klant wil je toch wel betere klant gerichtheid. Maar ik denk wel dat we morgen onze note kunnen gaan halen, er is nog altijd niets rond gegaan dat we nog langer zouden moeten wachten op onze note. Ik hoop dat we hem morgen zullen krijgen want anders ga ik ook mijn 150€ willen terug krijgen.
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Normaal vandaag volgens bericht op tweakers

Samsung begint maandag met het uitleveren van de Note 7 in de Benelux, zei de Zuid-Koreaanse electronicamaker zondag. Daarbij gaat het vooral om de levering van pre-orders. Samsung laat de leveringen doorgaan, omdat het geen verband zou hebben gevonden tussen de explosies en de accu's.
Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Leesfanaat
Reacties: 26
http://m.datanews.knack.be/ict/nieuws/samsung-na-opnieuw-vlam-vatten-telefoons-vandaag-geen-levering...
volgens de knack worden ze niet geleverd vandaag. Als dat het geval is zou ik mijn geld terug willen. Is dit mogelijk of houden ze ons aan onze verkoopsverplichting?
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Best erg dat je eerst een voorschot geeft en vervolgens moet gokken via artikels in de pers of die 700€ smartphone er ooit komt. Base heeft geen slechte service. Om slecht te zijn moet er eerst een minimumservice zijn.
Beantwoorden
Leesfanaat
Jammer dat er geen response komt van Base.
In coolblue zijn er uitgeleverd volgens een klant.
Als het waar is dat ze deze week niet kunnen leveren, moeten ze ons dan een andere telefoon laten kiezen.
Iphone plus 7, Google pixel,...
Beantwoorden
0 Likes