annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik de Samsung Note 7 bestellen?

Beantwoorden
robby88
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 7
Ik zit speciaal al een tijd op de note 7 te wachten.. nu kan ik mijn geld terug krijgen zonder compensatie? Graag wil ik de edge 7 met betere voorwaarden. Kan base hier iets in regelen? Graag antwoord. Alvast bexankt?
Beantwoorden
0 Likes
rabotgangster
Universitair
Vragen: 2
Reacties: 29
Hier juist het zelfde, ik hoop dat base iets schoons regelt voor ons.
Een compensatie van samsung zou ook schoon zijn natuurlijk
Beantwoorden
0 Likes
Mitsie
Leesfanaat
Vragen: 0
Ben zonet mijn 150€ gaan terughalen. Dit ging zonder problemen. Mijn note 4 zal het nog even moeten doen...
Beantwoorden
0 Likes
robby88
Leesfanaat
Vragen: 1
Nogmaals naar de winkel geweest maar blijkbaar weten ze nog van niks. Mijn geduld raakt stilletjes aan op. Zelfs hier komt er geen reactie meer.
Beantwoorden
rabotgangster
Universitair
[quote=robby88]Nogmaals naar de winkel geweest maar blijkbaar weten ze nog van niks. Mijn geduld raakt stilletjes aan op. Zelfs hier komt er geen reactie meer.
ik vind het ook spijtig dat wij zo lang moeten wachten op een antwoord, heb zelfs samsung al gecontacteerd maar ook nog niets ontvangen.
ik hoop dat ze ons snel oplossingen bieden of dan stap ik gewoon over naar proximus waar ze de s7 edge wel nog in een heel goede aanbieding hebben.
Beantwoorden
0 Likes
Debby
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Dag iedereen!

We begrijpen dat het zeer frustrerend is om nog geen concreet antwoord te hebben. We wachten nog steeds op een officiële mededeling Smiley Verdrietig .

Van zodra wij meer weten, zullen we dit direct op deze pagina posten!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Ex-Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
rabotgangster
Universitair
Menen jullie dan nu dat jullie van niets weten?? De kranten en op tv staat het vol.
Dit is het antwoord dat ik gekregen heb van Samsung: Hallo Arezki, om de veiligheid van consumenten te garanderen, zijn we inderdaad gestopt met de verkoop van de Galaxy Note7. Daarom hebben we besloten met de productie te stoppen. We vinden het bijzonder spijtig dat wij onze klanten die een Galaxy Note7 hebben besteld, moeten teleurstellen. We raden consumenten met een pre-order aan om contact op te nemen met hun verkooppunt waar ze kunnen kiezen voor een terugbetaling of voor een ander model van het Samsung gamma zoals de Galaxy S7 edge. ^Julie. Het is nu aan jullie om hier hopelijk een mooie actie bij te doen in plaats van met de iPhone 7 alleen
Beantwoorden
0 Likes
Debby
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste Rabotgangster,

Natuurlijk zijn we op de hoogte van wat er aan de hand is met de Galaxy Note 7 Gefrustreerde smiley . Wat ik bedoelde is dat we aan het bekijken zijn wat BASE voor onze klanten kan doen. Vandaar dat er nog geen concreet antwoord gegeven werd. Dit zal zeker niet lang meer duren.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Ex-Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
rabotgangster
Universitair
Ik hoop dat ik voor het weekend zeker een antwoord heb zodat ik snel een andere gsm heb.
ik ben al 16 jaar klant bij base (vroeger nog Orange) en zou het spijtig vinden om te moeten veranderen van provider.
Beantwoorden
0 Likes
rabotgangster
Universitair
Wij wachten nog altijd ongeduldig Smiley Vrolijk
Beantwoorden
0 Likes