annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik de Samsung Note 7 bestellen?

Beantwoorden
Highlighted
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Dag iedereen!

We willen jullie graag bedanken voor jullie geduld! Door deze ongewone situatie, biedt BASE een alternatief aan. Je kan kiezen uit twee mogelijkheden.

1) In plaats van de Note 7, bieden we je de Samsung S7 Edge aan en dit aan dezelfde voorwaarden:
---> Je krijgt een korting van 150 euro indien je een BASE 30 smartphone of BASE 45 smartphone tarief neemt voor een periode van 24 maanden.
---> Wanneer je een oude smartphone inruilt, kan je een korting krijgen tot 150 euro afhankelijk van de staat en het type van het toestel dat je inruilt.

2) Geen interesse in de Samsung S7 Edge? Geen nood! Je krijgt je voorschot van 150 euro gewoon terug!

Samsung zelf wil graag een compensatie aanbieden aan iedereen die de Note 7 besteld heeft. Je krijgt een 128GB SD-kaart! Onze BASE-shops zullen deze kaarten pas volgende week ontvangen. Het heeft dus geen zin om nu al naar de shop te gaan. Je krijgt een telefoontje van de shop wanneer jouw geheugenkaart beschikbaar is!

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 26
Beste Debbie ik kon het niet laten en ben mij al een s7edge gaan halen in een base shop. Is er geen mogelijkheid dat ik toch nog 150€ korting krijg op mijn abonnement als ik mij een abonnement neem van 30€??
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Rabotgangster!

Oei... dat is allemaal net langs elkaar heen gelopen hè Smiley Tong .
Je kan best teruggaan naar de BASE-shop. De BASE-shop beslist of je alsnog de promotie kan aangaan.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Ik bedankt, ik hoop van wel maar denken het niet
Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 7
Ik heb nu ook de s7 edge. Top toestel en heb dezelfde korting ontvangen. Nu hebben we ook recht op een sd kaartje van 128gb.
Probleem is dat ik dit wil aanvragen via de Samsung site, maar ik krijg ik de melding EAN nr in niet juist. Mss doordat het via base is en de kaartje via daar moeten ontvangen. Weet hier iemand iets meer over?
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
[quote=Nortom]Ik heb nu ook de s7 edge. Top toestel en heb dezelfde korting ontvangen. Nu hebben we ook recht op een sd kaartje van 128gb.
Probleem is dat ik dit wil aanvragen via de Samsung site, maar ik krijg ik de melding EAN nr in niet juist. Mss doordat het via base is en de kaartje via daar moeten ontvangen. Weet hier iemand iets meer over?

ik denk dat ze gewoon geleverd worden in de base shop en dat ze u iets laten weten als het toegekomen is.
normaal zouden ze deze week geleverd moeten worden
Beantwoorden
Professor
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=rabotgangster][quote=Nortom]Ik heb nu ook de s7 edge. Top toestel en heb dezelfde korting ontvangen. Nu hebben we ook recht op een sd kaartje van 128gb.

ik denk dat ze gewoon geleverd worden in de base shop en dat ze u iets laten weten als het toegekomen is.
normaal zouden ze deze week geleverd moeten worden

Dat is juist, Rabotgangster.

Deze worden in principe deze week geleverd. Onze shop zal telefonisch contact opnemen met alle klanten die de Note 7 gepreorderd hebben.

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
al iemand zijn sd kaart gaan halen?
of zijn ze nog niet binnen???
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Nog altijd geen sd kaart in de base shop, samsung laat ons eerst een maand wachten om ons dan afteblazen en dan laten ze ons nog meer wachten. Klant vriendelijkheid is wel 0,0 bij hun
Beantwoorden
0 Kudos
Professor
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=rabotgangster]Nog altijd geen sd kaart in de base shop, samsung laat ons eerst een maand wachten om ons dan afteblazen en dan laten ze ons nog meer wachten. Klant vriendelijkheid is wel 0,0 bij hun

Hey Rabotgangster,

Het is inderdaad vreemd dat de beloofde SD-kaartjes nog steeds niet verkrijgbaar zijn in onze shops. Ik heb een interne e-mail verstuurd om meer info te verkrijgen. Ik hou je op de hoogte eens ik meer nieuws heb!

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Beantwoorden