annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik de Samsung Note 7 bestellen?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 7
Ik heb ook geen telefoon gekregen en de shop zelf is nooit bereikbaar.
Beantwoorden
0 Likes
Gegradueerd
Vragen: 5
Reacties: 22
Hey robby88 en Mitsie

Ik begrijp dat dit heel vervelend is. We worden geconfronteerd met een heel onverwachte situatie.

Ik geef jullie feedback intern door. Hopelijk kunnen we ook snel een nieuwe datum communiceren.

Groetjes
Nele
Nele
Just keep your mind open and suck in the experience
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Is er nog geen nieuwe datum bekend?
Op de Vdborre site staat nu dat de note 7 rond 15 oktober wordt verwacht.
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Mitsie,

Momenteel hebben we nog geen concrete datum. Vanaf het moment dat we meer weten zullen we je zeker telefonisch contacteren.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet blij bent met deze situatie. Mag ik je toch om wat geduld vragen? Van zodra Samsung ons de toestellen kan leveren, contacteren we je!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Volgens Samsung half oktober in België en Nederland.
Beantwoorden
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
[quote=nortom]Volgens Samsung half oktober in België en Nederland.

Hey Nortom,

Bedankt om dit met ons te delen ;-) En nu afwachten he..

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 26
nortom, hoe kom je daar aan?
heb zelf al gemaild naar samsung en ze konden mij niets laten weten.
een maand en een half langer wachten is wel schandalig lang, en wij moeten maar content zijn met een sd kaart van 128 gig.
Beantwoorden
0 Likes
Professor
[quote=rabotgangster]nortom, hoe kom je daar aan?
heb zelf al gemaild naar samsung en ze konden mij niets laten weten.
een maand en een half langer wachten is wel schandalig lang, en wij moeten maar content zijn met een sd kaart van 128 gig.

Hey Rabotgangster,

Ik begrijp je frustraties heel goed. Spijtig genoeg hebben we tot heden nog geen officiële info ontvangen van Samsung. Hopelijk gebeurt dit snel..

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Beantwoorden
0 Likes
Professor
We hebben officieel statement ontvangen van Samsung in verband met de Note7!

Samsung België zal vanaf maandag 10 oktober de eerste Galaxy Note7 smartphones leveren aan klanten in België die zich eerder dit jaar hebben aangemeld voor de voorinschrijving op dit toestel. Tot nu toe heeft geen enkele levering van Galaxy Note7 toestellen in België plaatsgevonden.

De datum van de algemene lancering van de Galaxy Note7 in de Belgische markt ligt nog niet vast. Daarnaast krijgen alle nieuwe Galaxy Note7 toestellen een software-update, waardoor een groen batterij-icoontje in de statusbalk te zien is als bewijs van de batterijveiligheid van het toestel. Ook op de verpakkingen van de Galaxy Note7 toestellen komt een zwart icoontje dat aantoont dat het om een nieuw toestel gaat.

Groeten,
Abdel

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 26
[quote=Abdel]We hebben officieel statement ontvangen van Samsung in verband met de Note7!

Samsung België zal vanaf maandag 10 oktober de eerste Galaxy Note7 smartphones leveren aan klanten in België die zich eerder dit jaar hebben aangemeld voor de voorinschrijving op dit toestel. Tot nu toe heeft geen enkele levering van Galaxy Note7 toestellen in België plaatsgevonden.

De datum van de algemene lancering van de Galaxy Note7 in de Belgische markt ligt nog niet vast. Daarnaast krijgen alle nieuwe Galaxy Note7 toestellen een software-update, waardoor een groen batterij-icoontje in de statusbalk te zien is als bewijs van de batterijveiligheid van het toestel. Ook op de verpakkingen van de Galaxy Note7 toestellen komt een zwart icoontje dat aantoont dat het om een nieuw toestel gaat.

Groeten,
Abdel

super om te horen, nu nog aftellen tot de 10de om hem in ontvangst te kunnen nemen!
Beantwoorden