annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik de Samsung Note 7 bestellen?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 26
Vind ik ook, met de zelfde voorwaarden zoals de casback van de gsm en de 150 euro korting extra voor een abbo te nemen.
Miss dat de base winkel wel de note’s hebben ontvangen
Beantwoorden
0 Likes
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
[quote=robby88]De verwachte release datum van de preorders op 10 okt word dus ook weer uitgesteld. We zijn ondertussen een maand verder en ben niet 1 keer gecontacteerd door base. Ik snap dat de problemen bij samsung liggen, maar jullie verkopen hem. Ben het wachten zat en al helemaal niet te spreken over de diensten van Base, zal dus ook geen nieuwe klant worden. Als ik die 150euro voorschot nu terug krijg of niet... het zal een andere provider worden.

Hey Robby,

Dit is inderdaad niet leuk meer om te horen. Er zijn blijkbaar opnieuw problemen met de nieuwe batch van de Samsung Note 7. We wachten momenteel op een officiële uitleg van Samsung. De Note 7 hebben we ook nooit in stock gehad, dus de preorders kunnen we niet leveren. De klanten die gepreorderd hebben zullen we zo snel mogelijk contacteren.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
[quote=Abdel][quote=robby88]De verwachte release datum van de preorders op 10 okt word dus ook weer uitgesteld. We zijn ondertussen een maand verder en ben niet 1 keer gecontacteerd door base. Ik snap dat de problemen bij samsung liggen, maar jullie verkopen hem. Ben het wachten zat en al helemaal niet te spreken over de diensten van Base, zal dus ook geen nieuwe klant worden. Als ik die 150euro voorschot nu terug krijg of niet... het zal een andere provider worden.

Hey Robby,

Dit is inderdaad niet leuk meer om te horen. Er zijn blijkbaar opnieuw problemen met de nieuwe batch van de Samsung Note 7. We wachten momenteel op een officiële uitleg van Samsung. De Note 7 hebben we ook nooit in stock gehad, dus de preorders kunnen we niet leveren. De klanten die gepreorderd hebben zullen we zo snel mogelijk contacteren.

Groeten,
Abdel

Als wij vandaag zouden willen wisselen voor een andere zoals de iphone 7 +, s7 edge kunnen jullie ons dan de zelfde voorwaarden garanderen als bij de note?
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 7
Dit vraag ik mij ook af. Hopelijk weten we vandaag meer wat er mogelijk is.
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Abdel bedankt voor je response, maar ik heb hier al enkele malen gelezen dat ik gecontacteerd ging worden. Ik heb de klantendienst gebeld maar daar weten ze van niks en word ik naar de shop doorverwezen. Bij de shop word me het tegenovergestelde verteld. Ik wil vandaag gewoon graag iets concreet.. krijg ik mijn voorschot terug of kan ik de s7 edge nemen en word er nog iets extras gedaan voor al dat ongemak?
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
[quote=robby88]Abdel bedankt voor je response, maar ik heb hier al enkele malen gelezen dat ik gecontacteerd ging worden. Ik heb de klantendienst gebeld maar daar weten ze van niks en word ik naar de shop doorverwezen. Bij de shop word me het tegenovergestelde verteld. Ik wil vandaag gewoon graag iets concreet.. krijg ik mijn voorschot terug of kan ik de s7 edge nemen en word er nog iets extras gedaan voor al dat ongemak?

Ik zou ook de edge nemen maar zou dan wel de zelfde voordelen willen als bij de note 7, liefst zo snel mogelijk want de gsm dat ik momenteel heb is echt niet meer uit te houden
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Ik kom juist van de baseshop en daar beweren ZE dat een verantwoordelijke van Samsung hun gezegd heeft dat ZE deze week zeker gingen geleverd worden en zo niet kreeg ik mijn geld terug
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 0
Heb zojuist de helpdesk gebeld. Hier zei men dat ik mijn 150€ voorschot gewoon kan gaan terughalen in een baseshop, no problem.
De baseshop in Diest neemt naar goede gewoonte nooit de telefoon op, dus zal ik maar tot daar gaan.
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Voor degene wat het intresseerd.. heb net klantendienst van samsung gebeld en er de uitlevering van preorders zal voorlopig niet gebeuren. Ze zijn geannuleerd en zijn bezig met hun onderzoek! Op zo een momenten ga je toch echt twijfelen om de pijnlijke overstap te maken naar iphone hahaha
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Geanuleerd? Na hun onderzoek krijgen wij dan geen note? Ik denk miss te kijken voor een pixel xl of edge maar dan hoop ik schone kortingen te krijgen
Beantwoorden
0 Likes