annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik iemand laten weten dat hij me moet bellen?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Hoe laat ik iemand weten da hij/zei mij moet bellen?
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (4)
Leesfanaat
Bell me
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
Hey Mehdi2830

Je stuurt dan een sms naar 1912 met de volgende boodschap 'Call me telefoonnummer'.
Bijvoorbeeld:
Je wilt een 'bel me' sms sturen naar 0485121212.
Dan stuur je call me 0485121212 naar 1912.
Jouw correspondent ontvangt dan een sms met de vraag om jou te bellen.

Is het zo duidelijk voor je?

Groetjes!
What's new?
Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Leesfanaat
Beste ik heb dit geprobeerd dit lukt niet!! Mijn sms wordt niet verzonden
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Hi Delphine!

Heb je misschien een abonnement? Zo ja, dan lukt dit inderdaad niet. De gratis 'call me'-sms'en zijn enkel voor prepaid. Wanneer je een herlaadkaart hebt en je sms-bundel en belwaarde is op, dan heb je met de 'call me'-sms toch nog een mogelijkheid om iemand te bereiken.

Als je een abonnement hebt, kan je met de meeste tarieven ongelimiteerd sms'en of wordt je achteraf aangerekend voor de sms die je hebt verstuurd. Je hebt dan zo'n 'call me'-smsje niet nodig Smiley Knipoog .

Heb je wel een prepaid en kan je de sms niet versturen? Neem dan contact op met onze medewerkers via Facebook/Twitter, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of bel naar 1999. Volgende zaken zullen gecontroleerd worden:

1) Stuurde je de 'call me'-sms naar een andere BASE-gebruiker? Zo niet, dan kan de sms niet worden verstuurd. Deze dienst is enkel beschikbaar tussen BASE-nummers.
2) Heb je de 'call me'-bundel wel ontvangen bij je laatste opwaardering?
3) Zijn je gratis 'call me'-sms'en ondertussen opgebruikt? Je ontvangt een bundel van 30 sms'en na elke herlading.

Laat het zeker weten wanneer er iets niet helemaal duidelijk is Delphine!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes