annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe lang blijft je belwaarde behouden?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo,

ik heb nog steeds het tariefplan 'base check', nu zou ik graag overschakelen naar het nieuwste tariefplan van Base voor herlaadkaarten. Ik vraag me alleen af, als je
herlaad voor 20€ je na 30 dagen deze 20€ blijft behouden voor 1 jaar of wordt deze van je herlaadkaart
gehaald?

Alvast bedankt.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Dag Evelyn,

BASE Check, inderdaad nog een oud tarief :8 !

Ik weet niet of je BASE Check 15 of BASE Check 25 hebt? Onze huidige tarieven voor dezelfde prijzen zijn veel interessanter geworden. Je kan altijd hier een kijkje nemen om de nieuwe tarieven te vergelijken met je huidige abonnement Smiley Knipoog .

Als je toch je abonnement wilt opzeggen en over wilt gaan naar prepaid, dan kan je dit doen door te bellen naar 1999, contact op te nemen via Facebook of Twitter of door naar de BASE shop te gaan. De Belgische wetgeving rond prepaid is onlangs aangepast. Hierdoor moeten alle herlaadkaarten geregistreerd worden met je rijksregisternummer. Houd daarom zeker je identiteitskaart bij de hand wanneer je contact opneemt.

En nu het antwoord op jouw vraag :$ .
  • Belwaarde is geldig voor een periode van 12 maanden.
  • De 12 maanden wordt telkens gerekend vanaf de laatste herlaadbeurt.
  • Als er gedurende 12 maanden geen opwaardering is gebeurd, wordt de belwaarde verwijderd.
  • Bundels zijn telkens geldig voor een periode van 30 dagen of eerder als de bundel op is.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos