annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik ben een promo aangegaan met een toestel en zou een nieuwe promotie aan willen gaan. Is dit mogelijk?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 3
Ik heb een tijd geleden een abonnement (promo) aangegaan met smartphone Ace 4. Omdat ik een andere promotie heb gezien zou ik graag mijn oorspronkelijk abonnement stopzetten en ingaan op de nieuwe promo bij Base. Is dit mogelijk?

grtjs Caro
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 3

@caro  schreef:
Ik heb een tijd geleden een abonnement (promo) aangegaan met smartphone Ace 4. Omdat ik een andere promotie heb gezien zou ik graag mijn oorspronkelijk abonnement stopzetten en ingaan op de nieuwe promo bij Base. Is dit mogelijk?

grtjs Caro

Hey

Ik denk dat de promo reeds 2 jaar gepasseerd is

Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Caro,

Gelukkig had ik toegang tot je telefoonnummer via je profiel, dus heb ik dit meteen voor je na kunnen kijken.

Je bent een promotie gestart met een Samsung Galaxy Ace 4 op 29/11/2014. Dit ging om een contract van 12 maanden. Deze 12 maanden zijn gelukkig al voorbij Smiley Knipoog .

Je kan dus absoluut een nieuwe promotie aangaan Smiley Vrolijk ! Hier vind je onze huidige promoties voor een toestel in combinatie met een abonnement.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes