annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik ben mijn toestel kwijt en ben verzekerd. Krijg ik een nieuw toestel?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 0
Ik ben mijn iPhone 6s verloren maar ik ben gebonden aan een abonnement en ik ben bij jullie verzekerd. Krijg ik een nieuwe iPhone 6s ?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Shana1994]Ik ben mijn iPhone 6s verloren maar ik ben gebonden aan een abonnement en ik ben bij jullie verzekerd. Krijg ik een nieuwe iPhone 6s ?

Hi Shana,

Goh zeg, echt wel heel jammer dat je je toestel verloren bent Smiley Verdrietig !

Er kan enkel een nieuw toestel geleverd worden wanneer je het toestel verloren bent door een diefstal.

Er kunnen twee scenario's zijn:

1) Er werd bij je thuis of in de auto ingebroken.
In dit geval moet er een bewijs zijn dat er een raam werd gebroken of deur werd geforceerd.
Er is altijd een proces verbaal van de politie nodig waarin staat wat er precies is gebeurd.

2) Je werd buitenshuis met geweld overvallen.
In dit geval is een attest van de dokter nodig. Diefstal door overval zonder geweld wordt niet vergoed.

Omdat de verzekering door een extern bedrijf wordt geregeld, kan je best met hen contact opnemen voor verdere vragen. Bel via 078 / 15 21 23 of contacteer via e-mail base@spb.eu.

Ik hoop dat dit je wat meer duidelijkheid brengt!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos