annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb de Summer promo aangekocht, en toch wordt mijn verbruik niet van de bundel afgenomen. Hoe kan dit?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik heb 1G roaming in de EUvaangekocht voor 5 euro, maar wanneer ik het verbruik hiervan probeer te volgen via de app, verandert er niets aan het gebruik summer promo, maar wel bij extra mobiel internet in het buitenland. Moet ik nog iets extra doen om deze promo te activeren?
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (11)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Sarah,

Je hoeft niets extra te doen om de Summer Deal te activeren. Het feit dat je de Summer Deal actief ziet staan in de MyBASE app, betekent dat hij correct werd geactiveerd.

In welk land bevind je je momenteel? De Summer Deal is namelijk niet in alle Europese landen te gebruiken.

Hier is een overzicht van alle landen die deel uitmaken van de actie:
Bulgarije, Cyprus (behalve Turkse deel en neutrale VN-zone), Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk (incl. Frans Guyana, Guadeloupe, Réunion, Martinique), Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Jersey, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal (incl. Azoren & Madeira), Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Vaticaan, Verenigd Koninkrijk (incl. Gibraltar), Zweden en Zwitserland.

Indien je je wel in één van bovenstaande landen bevindt, mag je je profiel van de Community vervolledigen. Zo heb ik toegang tot je telefoonnummer en kan ik onderzoeken waarom het dataverbruik niet van de Summer Deal afgaat.

Geef je me dan wel even een seintje :8 ?

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
Ik zit met hetzelfde probleem. Nochtans begaf ik my op Frans grondgebied. Hoe kan dit? Kan dit worden rechtgezet door base? Momenteel zit ik aan byna 20eur extra data verbruik in het buitenland, dit terwijl ik ruim 700mb data in het buitenland over heb. Graag rechtzetting!
Beantwoorden
0 Likes
Episch
[quote=omar2587]Ik zit met hetzelfde probleem. Nochtans begaf ik my op Frans grondgebied. Hoe kan dit? Kan dit worden rechtgezet door base? Momenteel zit ik aan byna 20eur extra data verbruik in het buitenland, dit terwijl ik ruim 700mb data in het buitenland over heb. Graag rechtzetting!

Hey Omar2587!

Dat is inderdaad wel heel vreemd! Wanneer je in Frankrijk bent en de Summer Deal hebt geactiveerd, zou het dataverbruik van de bundel af moeten gaan. Wanneer dit niet zo is, zullen we dit uiteraard rechtzetten Smiley Knipoog .

Ik wil dan ook graag voor je nakijken wat er juist aan de hand is. Hier heb ik je telefoonnummer voor nodig. Kan je je profiel vervolledigen zodat ik toegang heb tot je nummer? Maak je maar geen zorgen hoor, je telefoonnummer is enkel zichtbaar voor de moderatoren.

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Reacties: 2
Ik weet niet hoe ik via mn gsm mn profiel kan vervolledigen, alvast myn nummer xxxxxxxxxx
Beantwoorden
0 Likes
Episch
[quote=omar2587]Ik weet niet hoe ik via mn gsm mn profiel kan vervolledigen, alvast myn nummer xxxxxxxxxx

Bedankt om je nummer door te sturen! Ik heb het wel onherkenbaar gemaakt op deze pagina. Stel je voor dat je ineens lastig gevallen zou worden door anderen... dat willen we natuurlijk niet Smiley Knipoog .

Je kan je profiel van de Communtity aanpassen door naar 'Instellingen' te gaan in de groene vertikale balk aan de rechterkant van je scherm. Deze balk vind je op de homepage. Hier kan je je telefoonnummer toevoegen. Maar, in jouw geval hoef je dit niet meer te doen omdat ik dit ondertussen al heb gedaan :$ .

Wat betreft de 20 euro extra kosten die aangerekend werden terwijl je de Summer Deal actief hebt staan. Je facturatiedatum is de 10de. Gisteren ben je dus aan je nieuwe maand begonnen. Tot nu toe heb je 332MB verbruikt en heb je nog 692MB over. Op 10 september wordt de Summer Deal in jouw geval voor de laatste keer vernieuwd.

Ik zie inderdaad dat er in je Klantenzone een extra bedrag zichtbaar is van 18.72 euro. Ivm technische redenen wordt dit weergegeven, maar dit is niet correct! Het is op dit moment dan ook zo dat er geen extra kosten aangerekend zijn. Enkel wanneer je bundel opgebruikt is, zal je per MB betalen. Hier wordt je van verwittigd via sms.

Ik kan begrijpen dat dit alles zeer verwarrend is Omar. Onze excuses hiervoor. Maar maak je maar geen zorgen. Zolang je bundel niet is opgebruikt, betaal je geen extra kosten voor data roaming in Europa!

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Reacties: 3
Hallo,

Ik heb de summerdeal ook geactiveerd, vorige maand heb ik geen enkele problemen voorgehad. Gisteren bij het terugkeer heb ik mn mobiele internet geopend in Bulgarije, plots kreeg ik een sms dat ik 70 euro meer heb verbruikt terwijl ik nog 1gb mobiele internet had. Kan dat nog rechtgezet worden? Momenteel ben ik in Hongarije en durf niet meer op internet te gaan terwijl ik dit nodig heb.

Groetjes
Beantwoorden
0 Likes
Episch
[quote=snctk]Hallo,

Ik heb de summerdeal ook geactiveerd, vorige maand heb ik geen enkele problemen voorgehad. Gisteren bij het terugkeer heb ik mn mobiele internet geopend in Bulgarije, plots kreeg ik een sms dat ik 70 euro meer heb verbruikt terwijl ik nog 1gb mobiele internet had. Kan dat nog rechtgezet worden? Momenteel ben ik in Hongarije en durf niet meer op internet te gaan terwijl ik dit nodig heb.

Groetjes

Hey Snctk!

Natuurlijk wil ik dit graag voor jou nakijken! Hier heb ik wel je telefoonnummer voor nodig. Kan je je profiel van de BASE Community vervolledigen? Enkel de moderatoren hebben inzage in je nummer.

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Reacties: 3
Ik heb gekeken maar niet gevonden hoe ik mn profiel moet vervolledigen
Beantwoorden
0 Likes
Episch
[quote=snctk]Ik heb gekeken maar niet gevonden hoe ik mn profiel moet vervolledigen
Ahhh... maar dat kan ik je wel uitleggen hoor Smiley Knipoog !

Je duwt op je eigen naam naast de tekst die je net zelf hebt geschreven. Zo kom je terecht op een pagina met een vertikale groene balk aan de rechterkant. Daar zie je onder 'Instellingen', 'Mijn profiel' staan.

Hier kan je je telefoonnummer invullen alsook je interesses, geboortedatum etc... Het is leuk om onze leden te leren kennen, dus als je wilt mag je je volledige profiel aanmaken Smiley Tong .

Laat je me weten wanneer het in orde is?

Beantwoorden
0 Likes