annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb de Summer promo aangekocht, en toch wordt mijn verbruik niet van de bundel afgenomen. Hoe kan dit?

Beantwoorden
snctk
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 3
Hallo,

Ik heb mn nummer toegevoegd. Wilt u het voor mij eens nakijken aub? Nu direct 60 euro teveel betalen terwijl ik de summerdeal heb vind ik teveel, in al de andere landen waar ik passeerde kon ik zelfs niet meer op internet.

Bedankt.
Beantwoorden
0 Likes
Nele
Gegradueerd
Vragen: 5
Reacties: 22
[quote=snctk]Hallo,

Ik heb mn nummer toegevoegd. Wilt u het voor mij eens nakijken aub? Nu direct 60 euro teveel betalen terwijl ik de summerdeal heb vind ik teveel, in al de andere landen waar ik passeerde kon ik zelfs niet meer op internet.

Bedankt.

Hoi snctk

Hartelijk dank!

Ik heb jouw dossier er even bij genomen en zie dat je ondertussen telefonisch verder geholpen werd door mijn collega.

Hou zeker steeds onze waarschuwingsberichten in de gaten. Wij versturen deze om jou op de hoogte te houden van jouw budget en om onaangename verrassingen te vermijden. Meer informatie over onze automatische meldingsdiensten vind je hier.

Onze Mobiel Internet alert heeft ervoor gezorgd dat je op een bepaald moment niet meer kon surfen in het buitenland. Geen zorgen, vanaf jouw volgende facturatiedatum (26/08/2016) wordt deze dienst gereset. Mocht je eerder naar terug naar het buitenland gaan, kan je zelf de blokkering deactiveren. Let op, in dat geval worden wel extra kosten aangerekend voor jouw dataverbruik indien je verbinding maakt met een network buiten Europa. Binnen Europa kan je momenteel nog gebruik maken van jouw Summer Deal.

Groetjes
Nele
Nele
Just keep your mind open and suck in the experience
Beantwoorden
0 Likes