annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb een BASE 9 abonnement, maar heb maar 50 MB in plaats van 250 MB. Hoe kan dit?

Beantwoorden
Connector
Vragen: 2
Reacties: 0
als klant van b9 stel ik vast dat ik 50mb data heb , echter staat er in de abonnementen 250mb . waarom evolueert dit niet mee bij mijn b9 abonnement ?
is dit een trucje om je naar een duurder abonnement te doen overstappen of de vaste klant te benadelen ?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (2)
Moderator
Moderator
Vragen: 6
Reacties: 123
Hallo Kurt,

Ik vermoed dat je nog het oude B-9 tarief hebt. Hierin zit inderdaad 50 MB inbegrepen. Wanneer je verandert naar het nieuwste BASE 9 tarief zal je van de 250 MB kunnen genieten.
Je kan je tarief aanpassen via de klantenzone, de BASE shop of telefonisch via 1999.
Het is zeker niet de bedoeling om vaste klanten te benadelen hoor, maar omdat het gaat om een aanpassing van je tariefplan, kunnen we dit niet automatisch doen. We hebben destijds alle B-9 gebruikers en klanten met een ouder BASE-9 tarief een sms-je gestuurd met de uitnodiging om te veranderen. Je kan ook best regelmatig eens naar de website gaan om van de laatste acties, promoties én de nieuwste tarieven op de hoogte te blijven Smiley Knipoog.

Groetjes,
Ibi

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Ibi | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Fan
Vragen: 0
Reacties: 1

Ik heb juist gebeld met 1 van uw medewerkers gesproken en blijkbaar krijg ik die 250 mb data niet.Omdat ik het oude B9 contract heb,terwijl ik toch evenveel betaal als de nieuwe formule.

Beantwoorden
0 Kudos