annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb gebruik gemaakt van de actie "Gratis en onbeperkt YouTube, Spotify en Deezer!" en ik wordt toch aangerekend. Klopt dit?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik heb een abonnement bij BASE en kan dus onbeperkt Youtube en Spotify streamen. Ik heb dat nu al veel gebruikt, Youtube en Spotify maar ik kreeg al na de 2de dag een sms dat al mijn mobiele internet (50mb) op was terwijl als ik keek op mijn gsm hoeveel ik had gebruikt buiten Youtube en Spotify kwam ik helemaal niet aan 40-50 mb dus er is toch iets aangerekend denk ik. Zouden jullie dit willen nakijken?
Clyde Marit
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286
[quote=ClydeM]Ik heb een abonnement bij BASE en kan dus onbeperkt Youtube en Spotify streamen. Ik heb dat nu al veel gebruikt, Youtube en Spotify maar ik kreeg al na de 2de dag een sms dat al mijn mobiele internet (50mb) op was terwijl als ik keek op mijn gsm hoeveel ik had gebruikt buiten Youtube en Spotify kwam ik helemaal niet aan 40-50 mb dus er is toch iets aangerekend denk ik. Zouden jullie dit willen nakijken?

Hey Clyde,

Ik heb dit voor jou nagekeken.

Het totale verbruik tussen 15 juli en 19 juli bedraagt momenteel 2606,87 MB. Hiervan werd 2557,77 MB verbruikt via Youtube en Spotify.

Je data-bundle van 50 MB werd volledig opgebruikt. Je hebt momenteel een bijkomende kost van €0.47. Je data-bundle werd dus niet gebruikt voor Youtube en Spotify.

Ter info: Een data-volume van 50 MB is ideaal voor sporadische internetgebruikers. Ik stel voor om te kiezen voor een BASE 15, want voor €15/maand krijg je 1 GB aan data.

Groeten,

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos