annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb geen bevestiging via e-mail gekregen van mijn online bestelling. Wat nu?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
hallo ik hoop dat iemand me kan helpen ik heb vrijdag avond een toestel gekocht dus normaal zou ik die morgen moeten krijgen maar het rare is dat we nooit een email hebben gehad. de aankoop is wel gelukt volgens de base website en zegt dat het aan het verwerken is maar ik ben in paniek dat er iets zou fout gelopen zijn zodat ik men gsm niet zou krijgen
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
[quote=joni2000]hallo ik hoop dat iemand me kan helpen ik heb vrijdag avond een toestel gekocht dus normaal zou ik die morgen moeten krijgen maar het rare is dat we nooit een email hebben gehad. de aankoop is wel gelukt volgens de base website en zegt dat het aan het verwerken is maar ik ben in paniek dat er iets zou fout gelopen zijn zodat ik men gsm niet zou krijgen

Hey Joni2000,

Welkom op onze community!

Na aankoop van een toestel via onze website krijg je een bevestiging per e-mail. Het is mogelijk dat deze in je SPAM/JUNK-folder terechtgekomen is. Kan je dit even nakijken en ons op de hoogte houden?

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes