BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Abdel | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Beste Britt,
Je wacht inderdaad al een tijdje! Ik heb dan ook meteen contact opgenomen met de afdeling die de online bestellingen regelt.
Blijkbaar heeft het systeem er even over gedaan om je adres te valideren. Ondertussen is dit gelukkig in orde. De simkaart zal eerstdaags worden verstuurd, dus je kan hem binnen enkele dagen in je brievenbus verwachten .
Onze excuses dat dit allemaal wat langer duurt Britt. Wist je dat je ook direct met mijn collega's van de online afdeling contact kan opnemen? Dit kan via e-mail naar onlinesimsupport@telenetgroup.be.
Wanneer je je simkaart ontvangt, kan je hem activeren via de link base.be/welkom.
Bedankt om voor BASE te kiezen !
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Abdel | Moderator
Hallo John,
Dat is inderdaad een basisprincipe van een online winkel. Ik geef jouw feedback alvast door. Op deze manier kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren.
Groeten,
Abdel
Abdel | Moderator