annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb mijn online bestelling niet ontvangen. Wat nu?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 3
Schandalig.
Drie weken geleden Internet Anywhere en dongle besteld. Tot nu toe nog niets geleverd. Heb er vorige zaterdag in BASE shop gekocht. Wil nu mijn bestelling opzeggen. Via klantenzone: "buiten dienst". Via Telefoon: "druk op toets ..." Alle toetsen geprobeerd, maar ik krijg niemand aan de lijn.
Schandalig hoe jullie met de klanten hun voeten spelen.
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (17)
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
Hallo John,

Het is spijtig om te horen dat je bestelling niet geleverd werd zoals het hoorde. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. De MiFi-dongles waren blijkbaar niet meer in stock en de levering van een nieuwe voorraad heeft langer geduurd dan voorzien. Hierdoor was het niet mogelijk om je bestelling op tijd te leveren.

Ik heb, aan de hand van je telefoonnummer, je order teruggevonden. Je bestelling werd ondertussen geannuleerd door onze diensten.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust op onze community. We helpen je graag verder!

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 1
Beste Abdel, ook ik heb nog niets gehoord van mijn online bestelling (Base 25 abonnement), die geplaatst werd op 12 oktober.. Zou je aub even kunnen nagaan wat er is misgelopen aub? Mijn bestelnummer: 10110085.

Alvast bedankt!
Vriendelijke groet,
Britt
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Beste Britt,

Je wacht inderdaad al een tijdje! Ik heb dan ook meteen contact opgenomen met de afdeling die de online bestellingen regelt.

Blijkbaar heeft het systeem er even over gedaan om je adres te valideren. Ondertussen is dit gelukkig in orde. De simkaart zal eerstdaags worden verstuurd, dus je kan hem binnen enkele dagen in je brievenbus verwachten Smiley Vrolijk .

Onze excuses dat dit allemaal wat langer duurt Britt. Wist je dat je ook direct met mijn collega's van de online afdeling contact kan opnemen? Dit kan via e-mail naar onlinesimsupport@telenetgroup.be.

Wanneer je je simkaart ontvangt, kan je hem activeren via de link base.be/welkom.

Bedankt om voor BASE te kiezen Smiley Erg vrolijk !

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 5
Ik heb ook op 6 december een online bestelling geplaatst en werd zogezegd oo 8 december verstuurd maar nog steeds niets ontvangen...Maar ik krijg wel een email dat ik mijn simkaart snel moet activeren of het wordt geannuleerd...wat nu?
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
[quote=Laila1]Ik heb ook op 6 december een online bestelling geplaatst en werd zogezegd oo 8 december verstuurd maar nog steeds niets ontvangen...Maar ik krijg wel een email dat ik mijn simkaart snel moet activeren of het wordt geannuleerd...wat nu?
Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Leesfanaat
[quote=John][quote=Laila1]Ik heb ook op 6 december een online bestelling geplaatst en werd zogezegd oo 8 december verstuurd maar nog steeds niets ontvangen...Maar ik krijg wel een email dat ik mijn simkaart snel moet activeren of het wordt geannuleerd...wat nu?
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Bij BASE moeten ze eens wat gaan kijken hoe de eerste de beste webshop dat doet. Potentiële klanten kunnen dan zien of en hoeveel er van de te bestellen producten in voorraad zijn. Nog veel werk mensen (ik bedoel de managers, en niet de hulpeloze/machteloze helpdesk operators )van BASE!
Beantwoorden
0 Likes
Professor
[quote=Laila1]Ik heb ook op 6 december een online bestelling geplaatst en werd zogezegd oo 8 december verstuurd maar nog steeds niets ontvangen...Maar ik krijg wel een email dat ik mijn simkaart snel moet activeren of het wordt geannuleerd...wat nu?

Hey Leila,

Dat is inderdaad wel vreemd. De simkaart wordt 2 dagen na aanvraag per post verstuurd. Ik kijk dit graag na voor jou! Kan je, als antwoord op dit bericht, je ordernummer achterlaten? Ik houd je dan op de hoogte.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Beantwoorden
0 Likes
Professor

Hallo John,

Dat is inderdaad een basisprincipe van een online winkel. Ik geef jouw feedback alvast door. Op deze manier kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren.

Groeten,
Abdel

Beantwoorden
0 Likes