BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Debby | Moderator
Abdel | Moderator
Dit is typisch BASE. Je moet de krantenartikels eens afgaan. Veel moeite moet je niet doen om artikels over misleidende reclame van BASE te vinden. Het bedrijf denkt echt dat het alles mag.
//
Ik heb er zelf ook mee te maken. Door een websitefout kon ik online voor € 5,00 herladen via het bolletje dat oorspronkelijk op € 31,00 stond en eronder de tekst '5 GB gratis' aangaf. Die '31' kan je gewoon veranderen in een bedrag naar keuze.
Maar achteraf gezien is dat een pure vorm van misleidende reclame, omdat ik die 5 GB gratis nooit heb gekregen. En het staat nergens vermeld dat jij als consument boven een bepaald bedrag moet zitten om die data te ontvangen. Maar de mensen van BASE halen dat natuurlijk aan als argument:"Oh, maar op een andere pagina op onze website staat het wél, dus dan is het duidelijk genoeg." - De consumentenwet omtrent misleidende praktijken - online én offline - spreekt dat nochtans duidelijk tegen.
Het feit dat het bedrijf zoveel moeite doet om zijn gelijk te halen, terwijl het overduidelijk in fout is, is ronduit schandalig, en ik heb dan ook klacht ingediend wegens misleidende reclame alsook persberichten uitegestuurd om dit schandaal eens en voor altijd te stoppen.
BASE staat niet boven de wet en ik ga dat met alle plezier bewijzen, ook al moet ik daarvoor naar de rechtbank.
De advocaat is alvast ingeschakeld, dus stay tuned, zou ik zeggen.
Hey @Anonymous,
Ik heb je eerder aangegeven dat, omdat je alsnog voor 5euro koos, er niets is fout gelopen met je herlaadbeurt. We gaan je hiervoor geen compensatie geven.
Welke artikels vind je precies onduidelijk? Indien je vragen hebt, mag je ons altijd opbellen via het nummer 1999. Dan kunnen we je feedback doorgeven.
Groetjes,
Joyce | Moderator