annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik krijg een sms dat ik moet registreren. Hoe doe ik dit?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Je krijgt een bericht dat je moet registreren maar als je geen herlaadkaart hebt kan je je nie registreren
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (9)
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Dus wat moet ik dan doen
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 594
Hey Jolien,

Het klopt inderdaad dat het wettelijk verplicht is om je prepaid te registreren op naam. Dit is een maatregel die de overheid heeft genomen en past in de strijd tegen terrorisme. Als je simkaart niet geregistreerd is na 6 juni 2017, wordt je telefoonnummer afgesloten Gefrustreerde smiley .

Heb ik het goed begrepen dat je geen herlaadkaart hebt? Heb je een abonnement, dan is je simkaart natuurlijk al geregistreerd en hoef je verder niets te doen. Wel prepaid? Dan kan je registreren via deze link of spring je een BASE shop binnen.

Meer informatie hierover kan je lezen in ons artikel 'Verplichte registratie van herlaadkaarten vanaf 12 december 2016!'.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 5
[quote=Debby]Hey Jolien,

Het klopt inderdaad dat het wettelijk verplicht is om je prepaid te registreren op naam. Dit is een maatregel die de overheid heeft genomen en past in de strijd tegen terrorisme. Als je simkaart niet geregistreerd is na 6 juni 2017, wordt je telefoonnummer afgesloten Gefrustreerde smiley .

Heb ik het goed begrepen dat je geen herlaadkaart hebt? Heb je een abonnement, dan is je simkaart natuurlijk al geregistreerd en hoef je verder niets te doen. Wel prepaid? Dan kan je registreren via deze link of spring je een BASE shop binnen.

Meer informatie hierover kan je lezen in ons artikel 'Verplichte registratie van herlaadkaarten vanaf 12 december 2016!'.

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Ik heb me reeds 2 maal geregistreerd via internet met e-ID lezer en ik krijg nog steeds bericht dat ik me moet registreren; hoe kan ik nu eigenlijk weten of ik al dan niet correct geregistreerd ben? Mag ik die berichten dan negeren?
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Hallo Knockie,

Ik heb dit voor je nagekeken. Je simkaart werd jammer genoeg nog niet correct geregistreerd.

Toen je de registratie met je eID-kaartlezer uitvoerde, heb je toen een bevestiging via pop-up ontvangen? Omdat je dit al twee keer via deze weg geprobeerd hebt, raad ik je aan om voor de zekerheid toch langs de BASE shop te gaan. Zij zullen je simkaart manueel registreren.

Via deze link ontdek je de dichtbijgelegen shop in jouw buurt.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
[quote=Debby]Hallo Knockie,

Ik heb dit voor je nagekeken. Je simkaart werd jammer genoeg nog niet correct geregistreerd.

Toen je de registratie met je eID-kaartlezer uitvoerde, heb je toen een bevestiging via pop-up ontvangen? Omdat je dit al twee keer via deze weg geprobeerd hebt, raad ik je aan om voor de zekerheid toch langs de BASE shop te gaan. Zij zullen je simkaart manueel registreren.

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
[quote=Knockie][quote=Debby]Hallo Knockie,

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Ik heb me vandaag opnieuw via mijn e-ID geregistreerd en inderdaad een pop-up van registratie ontvangen; hoe kan ik nu weten of ik correct geregistreerd ben? Langsgaan in een Base shop is voor mij echt niet praktisch.
Groetjes,
Knockie
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Moderator
Hallo Knockie,

Het gaat toch over het telefoonnummer dat je geregistreerd hebt in je profiel hè? Momenteel zie ik nog geen succesvolle registratie.

Maar maak je nog maar geen zorgen. Wanneer je de registratie via een eID-kaartlezer hebt gedaan, kan het tot een week duren voordat de registratie in de systemen is verwerkt.
Over een 5-tal dagen neem je best contact op met de klantenservice. Dit kan via Facebook/ Twitter of door te bellen naar 1999. Dan weet je zeker of het al dan niet in orde is Smiley Knipoog .

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Kudos