annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik krijg mijn nieuwe simkaart niet geactiveerd. Wat nu?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
ik heb een bestelling gedaan en wil mijn nieuwe sim activeren, maar het lukt me niet.
ik wil mijn oud nummer behouden, dus heb ik dit ook zo ingevuld.

Wens te bellen nr base, maar via een ander operator lukt dit blijkbaar niet (vorige week was het ook van dat en met vast toestel ging het wel)
ik krijg steeds maar een wachtmuziek zonder ivr te kiezen.

Wie kan mij zo snel mogelijk helpen, heb geen zin om te wachten tot maandag
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602

Hey Xica,

Gaat dit om het telefoonnummer dat je toegevoegd hebt aan je profiel op deze Community? Ik zag namelijk dat het nummer vorige week werd stopgezet op jouw verzoek. Of heb je ondertussen besloten om met ditzelfde nummer terug te komen? Natuurlijk heel fijn! Je bent van harte welkom Smiley Vrolijk !

Je activeert je simkaart via de link base.be/welkom. Vervolgens vul je volgende gegevens in:
1) Je bestelnummer. Je vindt dit nummer in alle e-mails die je van ons ontving na de bestelling van je simkaart.
2) Je simkaartnummer. Dat staat op de simkaarthouder die je via de post ontvangen hebt.
3) Je gsm-nummer. Dit is je oude nummer dat je hebt overgezet naar BASE.

Heb je dit ondertussen allemaal zo gedaan? Krijg je ergens een foutmelding? Zo ja, wat voor foutmelding? Je mag altijd bovenstaande informatie via een privébericht naar me doorsturen (bestelnummer, simkaartnummer, gsm-nummer). Dan zal ik kijken wat er precies aan de hand is.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Vrijwilliger
Vragen: 0
Reacties: 1

beste 

wil mijn simkaart activeren maar komt steeds melding dat het momenteel niet kan activeren probeer later opnieuw maar ben al 14 dagen aan het proberen ben base shop geweest maar moest hier even melden 

mvg 

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1

Ik ken mijn bestelnummer niet doen

Beantwoorden
0 Kudos