annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik wacht nog altijd op mijn geld!

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

Op 11 september heb ik een toestel  besteld samsung a21 voor 59eu **bleep** van mijn oudere toestel moest betalen. Ik kreeg dan toch de toestel opgestuurd (terwijl ik dit duidelijk had geannuleerd). Ik heb daarna meteen de gsm retour gezonden, en nu 2 maanden later nog altijd geen geld terug... Ik heb opgezegd bij Base uit onvrede van de communicatie en slechte bereikbaarheid (niemand heeft duidelijk antwoord) en nu krijg ik een eindafrekening die totaal niet klopt. Is er iemand die hier ook mee te maken heeft en /of een oplossing weet?

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
Highlighted
Community Manager
Vragen: 8
Reacties: 32

@Raaka87 dan neem je best contact op met de BASE klantendienst, dit kan eventueel ook via Facebook Messenger. De collega's kunnen je gegevens er dan bijnemen en dit voor je nakijken. Via de BASE Community hebben we geen zicht op je dossier.

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Suzy | Community Manager

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

Dag Suzy,

Ik ben al maanden aan het mailen en bellen, iedere keer wordt er een 'ticket' aangemaakt maar een antwoord heb ik nog altijd niet.... Vreemde klantendienst...

Beantwoorden
0 Likes